hahaha geweldig! ik heb jaren op een callcenter gewerkt en wat die miep van het uitzendbureau zegt mochten wij niet eens zeggen! Ik zou ook boos worden... wij moesten altijd zeggen: heel vervelend voor u mevr, goed dat u belt dan kan ik u helpen! wat jij zei TS had heel goed gekund hoor! en je krijgt idd een goede training vooraf altijd, ook beltraining en dan leer je dit soort dingen. meestal lopen dit soort vacaturens via meerdere uitzendbureau's ik zou het nog eens proberen bij een ander uitzendbureau! vacature Post.nl is dit trouwens?
wat balen zeg!! succes met het vinden van een baan! enne niet te bang zijn om terug te bellen hoor!!!
Wat jammer dat het niks geworden is. En wat een rare reden om je af te wijzen, ik had vermoedelijk het zelfde gereageerd als jij! Geef de moed niet op meid, ik weet dat het lastig kan zijn, maar ook voor jou komt er uiteindelijk iets
hey annetske , ja klopt post.nl en ja dat zei ik ook. Ow ja mag ik dat wel zeggen dan? zegt ze ja hoor ! Ik zei :dit wordt mij dan toch ook geleerd op de training ? zegt ze ja maar meestal is het zo dat als je geen empathie gevoel hebt je ook niet op de lijn kunt werken. hmm oke Maar volgens mij had ze al mensen hoor ze wou een paar reserver ofzo. En ze vroeg wat ik het afgelopen jaar heb gedaan, eerder in het gesprek. En toen vertelde ik dat ik voor mijn zoontje heb gezorgd. Maar dat ik nu lekker aan de slag wil gaan. En dat mijn moeder de zorg van mij overneemt van mijn zoontje. Maar misschien wou ze wel kinderloze mensen. achja volgende keer beter
je leert er wel gelijk van, voor de volgende sollicitatie, eerst ingaan op de emotie van de persoon dus