verkoopt de action thee?

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik moet even kiezen morgen of het de Action of de Xenos wordt. Xenos is echt de stad in en parkeergarage enz dus Action makkelijker. Verkopen ze er thee en welke soorten? De Xenos heeft namelijk heel veel soorten thee en altijd 2 pakjes voor 1 euro. Als de Action nou ook zoiets heeft...?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ze verkopen wel 'een beetje' thee, maar ze hebben hier geen groot assortiment. Hooguit 3 smaken en dan is het wel een beetje klaar.

3. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Ik heb er weleens rooibosthee gekocht. Prima toch.
    Weet even niet meer of ze verschillende smaken hadden maarja...je kan altijd eerst even kijken daar en mochten ze niet hebben wat je wil dan kan je altijd nog langs de xenos :p Bij de action kom je meestal niet voor niks en ga je altijd met meer naar buiten dan je van plan was :D

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hier bij de Action hebben ze al heel lang geen thee meer. En ze hadden zulke lekkere.. Zat in een roze en zwarte doos. Ik vind het nog steeds jammer 😂

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja hier hebben ze bijvoorbeeld thee van pickwick wat normaal niet zo hard loopt of aparte smaakjes heeft, heb het idee dat het dan bij de Action beland :p

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Haha thnx ladies!
    Vrees dat het toch maar Xenos moet worden dan ;)

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Som wel soms niet

Xenos altijd

8. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Ik zal inderdaad voor de xenos kiezen, denk dat het bij de action per vestiging verschilt

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina