Online kamerplanten bestellen,wie heeft er ervaring met the green bubble?

Discussie in 'De lounge' gestart door 86Elise, 24 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    348
    50
    28
    Aangezien de winkels nog wel even dicht zijn en wij opzoek zijn naar een grote kamerplant.
    Ben ik op internet gaan kijken,ik kwam o.a. the green bubble tegen maar ik lees daar positieve reacties maar..ook een aantal negatieve reacties over..op internet.

Wie heeft er ooit daar wat besteld?
    En was tevreden?

Of wie heeft er een tip voor een andere goede webshop?

Bedankt alvast!

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik ben wel tevreden over Bakker. Nog nooit iets anders geprobeerd.

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Bij veel tuincentra kun je telefonisch of online bestellen en dan bezorgen / afhalen.

4. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Zou idd even kijken bij het plaatselijke tuincentrum/plantenwinkel dan steun je en lokaal en ik vertrouw het meer. Voor mijn moedersverjaardag heb ik ook online wat plantjes besteld die op haar verjaardag gebracht gaan worden. De online grote namen kwam ik veel slechte recensies tegen.

5. Elfya

Elfya Lid

8 mrt 2019
    19
    4
    3
    Vrouw
    Bakker.com is top inderdaad. Veel keuze en mooi verpakt .

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.385
    113
    Vrouw
    Broek
    Geen ervaring met the green bubble (even gekeken, wel mooie planten!). Wel met andere webshops en mijn ervaring is dat ze het altijd goed verpakken en dat het over het algemeen gewoon netjes aankomt. Het is tenslotte hun core business dus ze hebben voldoende ervaring lijkt me.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou ook eerst kijken of jou locale tuincentrum aan afhalen doet.
    Mogelijk kun je wat plant namen en foto's doormailen en zetten hun wat klaar voor je.

Ik ben nml een zeur hierin,ik wil de plant zien,juiste grote en bladeren,kleur...en dan wat te kiezen hebben.

8. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik heb pas een plant besteld bij www.stuurplanten.nl heel tevreden over. Dus nog een plant besteld, komt morgen binnen.

Deel Deze Pagina