Aangezien de winkels nog wel even dicht zijn en wij opzoek zijn naar een grote kamerplant. Ben ik op internet gaan kijken,ik kwam o.a. the green bubble tegen maar ik lees daar positieve reacties maar..ook een aantal negatieve reacties over..op internet. Wie heeft er ooit daar wat besteld? En was tevreden? Of wie heeft er een tip voor een andere goede webshop? Bedankt alvast!
Zou idd even kijken bij het plaatselijke tuincentrum/plantenwinkel dan steun je en lokaal en ik vertrouw het meer. Voor mijn moedersverjaardag heb ik ook online wat plantjes besteld die op haar verjaardag gebracht gaan worden. De online grote namen kwam ik veel slechte recensies tegen.
Geen ervaring met the green bubble (even gekeken, wel mooie planten!). Wel met andere webshops en mijn ervaring is dat ze het altijd goed verpakken en dat het over het algemeen gewoon netjes aankomt. Het is tenslotte hun core business dus ze hebben voldoende ervaring lijkt me.
Ik zou ook eerst kijken of jou locale tuincentrum aan afhalen doet. Mogelijk kun je wat plant namen en foto's doormailen en zetten hun wat klaar voor je. Ik ben nml een zeur hierin,ik wil de plant zien,juiste grote en bladeren,kleur...en dan wat te kiezen hebben.
Ik heb pas een plant besteld bij www.stuurplanten.nl heel tevreden over. Dus nog een plant besteld, komt morgen binnen.