Ik koop bijna altijd merk voor. E. Meeste lief! , Jottum maar ook persival en h&m.. laatst een keer de wibra ingelopen, E. Was verliefd op een trui haha ze wou hem nier meer los laten,.dus gekocht.. die trui is nu al zeker 10x gewassen en nog perfect!! Een trui van 5.99... heb van jottum een jurk van 90,= die na 2x wassen begon te pillen eb vaal werd.. dus merk zegt niet alles.. En trouwens de prijs is er bij de wibra toch naar dat het niet maanden mee gaat? Ts; wibra h&m name-it lief!
ik bestel wel eens name-it kleding op Goedkope Name it kinderkleding en babykleding - Bij Ikenmijnkind.nl
Ik heb spulletjes van Z8 gekregen en eerlijk...? Totaal geen kwaliteit. De mouwen rekken niet genoeg mee, moet wringen om zijn armpje erdoor te wurmen. De kledij valt te klein uit, en bij 1 rompertje is het tekeningetje aan het vergaan. Zeeman daarentegen: rompertjes zijn super elastisch en verder nooit geen problemen mee gehad. Maar de meeste van mijn kledij komt toch van Kiabi : Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl!. Dat vind ik voor kinderkleding de beste winkel. Kwaliteit, leuke outfits en lekker rekbaar. En ook niet duur.