Oh! Ik moet het even delen Mijn man is van ellende een meter verderop gaan zitten, die vind het vies en stinken, maar ik geniet hier! Vanmiddag op een braderie heb ik twee bakjes met groene olijven gekocht. Een is een mix met ook peterselie, knoflook, cranberry's en walnoten er in en de ander is met oude kaas en knoflook. Whiii ik zit me hier een portie te genieten En wat eet jij nu?
Klinkt heerlijk, noonoo. Ik zit aan een grote mok witte thee jasmijn en heb net een stukje pure chocola met hazelnoten op.
M&M's die in een gele zak. Vriend werkt bij de mars ( maakt ook de m&m's) dus er staan echt nog 10 zakken of zo. Yummie.
Hihi....heerlijk hè die olijven... Ik drink een bakkie koffie met koekjes die mn dochters vanmiddag gemaakt hebben: Oreo koekjes in de pannenkoekenmix dopen en dan bakken in olie... Ik vond het maar een raar idee maar lekkerdat ze zijn!
Wat een leuk idee van die Oreo koekjes! Mijn man zit nu intens gelukkig te zijn met zijn zak worsten voor tien euro Ook gekocht vanmiddag bij zo'n worstenboer, volgens mij heeft ie ook wel tien soorten naast zich liggen. Het enige wat ik hoor is "hmmm oh mmm" en als ik kijk zie ik 'm met zo'n gelukzalige glimlach zitten whaha!