Wie heeft de babymee voor op de fiets? Om de autostoel te bevestigen? Is deze alleen geschikt voor de maxi-cosi of ook voor andere merken? Wij hebben zelf een stoeltje van titanium baby en ik betwijfel of deze er dan goed op zal passen. Hij is toch wat anders van vorm aan de onderkant.
Dit is een link met welke stoeltjes erop kunnen: http://www.steco.nl/producten/bijlages/con_24.pdf, maar die jij noemt zie ik er niet bij staan.
Wat een leuk ding, nog nooit gezien! Lijkt me wel fris voor een baby, zou dat de rede zijn dat het vanaf 4 maanden is? Op de site schrijven ze dat het bij de meeste fietsenwinkels te verkrijgen is, wellicht kun je daar even heen gaan met je maxi-cosi en passen?
er passen ook andere merken op, wij hebben een babyrelax die past er gewoon op. heb hem veel gebruikt (had toen uk werd geboren nog geen eigen auto en deed echt alles op de fiets) bewaar hem dan ook nog mocht er ooit nog een kindje bijkomen.
ik had er ook 1.. ideaal! weet niet welke maxi cosi's erop kunnen.. anders idd in de winkel even passen.
Je hebt ook nog een baby-mee van een ander merk maar weet zo even niet meer welk merk, hmmm... iig die is iets anders.