even een korte omschrijving: ik werkend als gastouder en moet van het GOB dus een nette, vriendelijke toch dringende email sturen naar de vraagouders omtrent betalingsachterstand normaal stuur ik hun dus een email met hey of hoi +voornaam maar wat moet ik er nu in zetten?? ik vind geachte + voor- en/of achternaam erg zwaar klinken of zouden jullie dat juist wel doen?
Ik zou het houden op Beste ........ , dat is formeel maar toch zakelijk. je wilt tenslotte een goede band houden met de ouders maar ook laten merken dat het je ernst is .
Wat ik op het werk ook nog wel eens voorbij zie komen is "Dag (naam)," Maar ik weet niet of ik dat zou doen als je de mensen goed kent.
Ik vind het eerlijk gezged wel een beetje raar dat jij dat zelf moet doen? Ik neem aan dat het via een buro geregeld is? Zo ja, dan handelen hun dit soort dingen toch af?
tja omdat het een "doos" gob is ik moet zelf eerst het meeste regelen mijn contact persoon wist niet eens dat ze achterliep met betalen gob trouwens ook niet hun gaan straks mocht het echt tegen zitten een incasso en deurwaarde sturen enz
ik doe hetzelfde als Amethist, Geachte heer Pietersen, beste Sjaak (in het geval van Sjaak Pietersen dus)
Hopelijk is dat allemaal niet nodig en betalen ze snel. Maar vind het slecht dat ze niet eens op de hoogte waren. Succes.
Beste zou ik ook doen, maar waarom spreek je ze er niet gewoon op aan als ze hun kindje(s) komen ophalen? Maar wtf dat je gastouderbureau er niet achter aan zit?? Ik geloof dat in ons contract staat dat als het geld niet op tijd binnen is ze (tijdelijk) de opvang stoppen. Mensen moeten werken dus hun kinderen onderbrengen, dus dan zijn mensen vaak wel snel geneigd om toch hun rekeningen te betalen. Misschien kun jij dat ook invoeren?
aangezien zij met zwangerschapsverlof is en ik daardoor tijdelijk niet oppas zoals ik al zei is het niet het meest geweldige gob ik heb ze dus ook laten weten dat ik er mee stop tot alles betaald en geregeld is (dit speelt namelijk al even)