Ja hier ook! Vorige week zat ik nog in mijn t-shirtje in de zon en nu sneeuw! hahaha Gek weer hier in Hollandia!
De wereld staat op z'n kop! Zo zit je in je t-shirtje met 17 a 18 graden in de tuin en een kleine week laten sneeuwt het en is het waterkoud
nee bij mij is het meer natte sneeuw! idd grappig verleden week nog me ramen gelapt omdat het zo heerlijk weer was,e nnu zittenw e weer in de sneeuw!
Prachtig om te zien inderdaad! Minder in het verkeer....moet wel vanmiddag nog naar brabant toe! Maar m'n lief rijdt
Hier heeft t vannacht gesneeuwt. Nu is er niks. 15 km verderop bij mn ouders, dus nog zuidelijker heeft t niet gesneeuwt,,,,,raar land is t toch
En gisteren was er bij ons niets! Zagen op tv bij voetbalwedstrijden hagel/sneeuw etc en hier helemaal niets daarvan gezien..rara
Hier sneeuwt het nog steeds ons asiel poesje gaat sinds 3 weken naar buiten en die ging net vol goede moednaar buiten en ze schrok zich dood haha
Hier ook sneeuw. Naja niet zo heel erg, maar het sneeuwt wel. Maar het gaat gelijk weer weg doordat er net een regebui was.
Sneeuw? Nee hoor, geen vlokje te bekennen. Wel een zonnetje die heel goed zijn best doet! Groetjes Miep