piek gehad....of is de piek nu ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hippo89, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    hoi meiden,

ik ben 11 december voor het eerst begonnen met ovulatietesten
    op 5 januari kwam ik er achter dat ik zwanger was en op 14 januari is dit helaas een miskraam geworden.

ik heb weer ovulatietesten besteld van zwanger en kids en 123ovulatietest volgens mij.

nu ben ik gewoon aan het testen gegaan als mijn normale cyclus dus op dag 11 begonnen met testen,

31 januari kreeg ik een positieve test, en gister was hij helemaal donker ! zowel die van zwanger en kids als 123
    vandaag was hij weer een heel stuk lichter. de test van vandaag heb ik gedaan met 4 uur niet drinken en plassen. maar die van 123 had ik niet gedaan wou ik wel maar met mijn stomme kop zo de urine weggegooit en helemaal de 123 test vergeten te doen met dezelfde urine,

nu heb ik die zojuist toch alsnog gedaan... en deze is knalpositief ??

van welke test zou ik nu uit moeten gaan? het was mijn laatste zwanger en kids test dus die kan ik er niet nog even tegenaan gooien helaas.

qua afscheiding heb ik afgelopen dagen vruchtbaar slijm gehad maar sinds vanmiddag niet meer en is het ( sorry voor de details) weer cremeachtig en plakkerig

hierbij de foto.http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70552-albums11890-picture72702.html

wat vinden jullie ? toch alsnog uitgaan van een piek ?

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

Heb vorige maand ook de blauwe gebruikt. Zoals nu bij jou>teststreep vetter dan controlestreepje is positief.
    Ik test overigens ook 3 dagen positief..

Zou zeker gaan klussen vandaag&morgen...

3. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk met je mee want ik heb hetzelfde probleem

4. Vrouwtje83

8 sep 2012
    28
    0
    1
    NULL
    Utrecht
    Ik heb met die blauwe (123) echt 6 dagen positief getest dus ik weet niet zo goed wat ik van die testen moet vinden...
    Ik zou zoiezo nog even doortesten en gewoon klussen voor de zekerheid :)
    Ik heb vandaag op dag 8 eindelijk een wat lichtere test... Succes!

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik heb er ook zo mijn twijfels bij omdat die groene testen van zwanger en kids 2 dagen positief aangaven en daarna weer negatief ! Ook heb ik nu geen vruchtbaar slijm meer en mijn temp is gestegen

Maar vandaag is al dag 4 dat ik met deze blauwe positief test maarja ik test gewoon even door en uiteraard klussen we ook door haha

Deel Deze Pagina