ik-heb-een-oudere-partner!

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik zag toch wel een paar dames met een man die een flink aantal jaren ouder is. Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie elkaar hebben ontmoet enz enz enz... Helemaaaaaal niet nieuwsgierig :D

2. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Mag het ook andersom zijn, dus dat de man jonger is en de vrouw ouder :D dat is namelijk hier het geval.. Ik 32, hij 27

We zijn gekoppeld door mijn nichtje, eerst via msn chatten na 2 mnd elkaar in het echt zien en na 11 jaar nog steeds samen, ondertussen 2 kindjes en getrouwd

3. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Afhankelijk van hoeveel leeftijdsverschil.Manlief en ik verschillen 10 jaar.
    Waren al heel lang bevriend omdat we dezelfde vriendengroep hadden.
    Op een gegeven moment ontstonden er gewoon meer gevoelens.
    We hebben het er nog wel even moeilijk mee gehad omdat mijn ouders er niet blij mee waren ( hoe komt dat over bij de familie en zo gezeik) maar een huwelijk en 2 kindjes later beseffen ze ook dat manlief en ik gewoon bij elkaar horen.

4. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    mijn vriend is 10 jaar ouder. (over 'wijzer' zal ik geen uitspraak doen :D)

Ik heb hem ontmoet toen ik in een dure bakkerij werkte. Hij was van de ongediertebestrijding en kwam dus elke zes weken langs voor controle. Nu was het zo dat we de toko pas verbouwd hadden en dus zijn die muizen hun vertrouwde plekje kwijt. Die gaan dus aan de wandel en ineens was er veel meer overlast. Althans; overlast...... ik vond het helemaaaaaal niet erg want ik vond onze ongedierte-man (of Muizenvanger van Haarlem, zoals ik hem noemde ;) ) ontzettend leuk en belde hem al als ik een vlieg zag.

Dit keer kwam hij vlak voor sluitingstijd. de winkel sloot je altijd in je eentje en dus had ik alle tijd om met hem te blijven kletsen.
    Al een jaar liet ik hints vallen, een jaar lang belde ik om elke poep en scheet, al een jaar kwam ik hem 'toevallig' buiten werktijd overal tegen. En ineens sta je daar dan dik twee uur te kletsen.
    Ik trok de stoute schoenen aan en besloot hem twee saucijzenbroodjes mee te geven. Op het zakje schreef ik simpelweg "wanneer vraag je me nou eens mee uit?" met mijn telefoonnummer eronder.
    Hij ging naar huis, pakte de saucijsjes aan en zónder naar dat zakje te kijken wilde hij het al weggooien.
    Ik zeg nog 'niet weggooien! Ff lezen en meedoen aan de wedstrijd!'
    Zou hij doen, zei hij.

Inmiddels de toko gesloten, Tygo opgehaald van de opvang, al thuis, gekookt en kleine kruimel naar bed gebracht. Vroeg me af hoe laat het was en keek op mijn telefoon. Smsje: "jaja, wedstrijd! Hele toffe actie dit! Goed plan ook dus bij deze; wanneer ga je eens met me uit?".
    Een week later was het zover en sindsdien zijn we een koppeltje :)

(ik hoor mijn collega nog lachen! Ik had me de dag na de date verschrikkelijk verslapen want het was hartstikke laat geworden. "ligt hij nog naast je ofzo? Je bent te laat joh! Schiet op, de baas komt zo! Ik zeg niks maar je moet wel haast maken!!" Kom ik daar aan, moest ik even uitleggen wie mijn date was. Tsja, zij kende hem natuurlijk ook :D)

5. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Mijn man en ik schelen 18 jaar. We hebben klaar ontmoet via een wederzijdse vriendin. We schelen wel veel maar andere mensen zeggen altijd dat je het niet merkt.

6. Mijn vriend en ik schelen 9 jaar, hij is 33 en ik 24. Hij was mijn leidinggevende op het werk. Na een paar avonden chatten is hij een paar keer bij mij langs geweest en ik daarna bij hem en ben nooit meer weg gegaan. We zijn nu 3,5 jaar samen en verwachtten ons eerste kindje.

Mijn ouders moesten wel wennen maar zij schelen zelf ook 9 jaar. Maar hij hoort nu helemaal bij de familie.

7. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Hier ook andersom, ik 30 hij net 26.

Wij hebben elkaar via internet ontmoet, ik stond eerst totaal niet open voor een.relatie dus hebben we zon half jaar eerst "vriendschappelijk" gechat, gemsnt en later ook gesmst.
    Toen afgesproken (we woonden in hetzelfde dorp) om met toen nog mijn honden hier een rondje bos te doen.
    De klik was er gelijk, hij is nooit meer weggegaan, nu krijgen we een meisje samen en gaan we over zon 6 weken trouwen.

8. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier ook 9 jaar, hij 40 ik ben 31.
    Familie vond het hier idd ook eerst een groot verschil, maar inmiddels weten ze beter. Zijn ouders schelen 15 jaar. We zijn dan ook al 11 jaar samen en 2 kindjes verder......

9. Trimiento

Trimiento Niet meer actief

Ik heb mijn man ontmoet op een mantelzorgbijeenkomst, hij verzorgde toen zijn moeder en ik werkte als ziekenverzorgende.
    Wij schelen meer dan 25 jaar met elkaar, maar ik vind dat niet zo belangrijk al ben ik er helaas wel vaak onzeker (word wel minder gelukkig) over maar daar ben ik mee aan de slag (met mezelf) ;)
    Ik heb afgelopen najaar ook met mijn man in tijdschrift Mijn Geheim gestaan:)

10. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Ik vraag me af waarom het interessanter is te weten hoe 2 mensen elkaar ontmoet hebben met veel leeftijdsverschil dan zonder. ...

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wat een ontzettend mooi lief romantisch verhaal ...
    Ik was het aant lezen en zag het al hele
    Aal voor je :)

12. Tese

Tese Niet meer actief

Leuk om te lezen dit! :D

13. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier 16 jaar verschil.
    Ik nu 23 en hij nu 39.

Enne we waren buren :p

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Mijn eerste vriendje was 9 jaar ouder als mij .. Ik was 17 en hij was 26dat vonden mijn ouders ook niet zo leuk ...

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn vriend is 17 jaar ouder. We hebben elkaar ontmoet in de kroeg. :p
    We konden gewoon heel fijn met elkaar praten, altijd al.
    Toen viel hij, en was een paar weken aan het huis gekluisterd. Ik ben een beetje voor verpleegstertje gaan spelen en ben nooit meer weggegaan. :D

16. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mijn vriend is 16 jaar ouder :p

Ik kwam te werken op het postkantoor in mijn woonplaats en werkte binnen alle aangetekende brieven af die de postbodes niet kwijt konden aan de deur. Stond me daar toch ineens een leuke postbode aan mijn bureau... Hij stelde zich aan me voor en toen wisten we al genoeg. Hij vroeg me uit en inmiddels zijn we 5,5 jaar samen :D

17. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Nou dan zal ik ook mijn verhaal ff doen: ik verzorgde zijn vader en hij kwam altijd 's avonds op bezoek. En tsja ik had veel avonden. Hij vond het altijd zo leuk als ik er was :D en andersom dus ook ;)
    Hij spoorde dan zijn vader om te bellen in de hoop dat ik kwam (verpleeghuis) en ja hoor, ik kwam altijd braaf :D

Elke donderdag in bad en dan zei hij dat hij een hele lieve vrijgezelle zoon had enzo.. hij ging zijn zoon ophemelen :D

Ik was op dat moment in een andere relatie, dat heb ik toen uitgelegd maar omdat ik erg ongelukkig was heb ik de knoop doorgehakt. Liever gelukkig met een oudere man dan ongelukkig met iemand van dezelfde leeftijd.

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mijn man is 37 en ik 29. We hebben elkaar op een bruiloft ontmoet van mijn collega waar hij getuige was :) We zijn inmiddels 6 jaar samen.

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

mijn man was bevriend met toen de buren van mijn moeder. hij is 11 jaar ouder... ik kwam hem tegen op 16 jarige leeftijd:cool::D

20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik ben 21 en mijn man is 30, we hebben elkaar echt beter leren kennen door het stappen :D

Deel Deze Pagina