Wij willen eind maart naar plopsaland gaan. Nu zijn we op zoek naar een leuk hotel/vakantiepark daar in de buurt. Zelf hadden we Sunparks gezien, maar zien verschillende reviews (1 site alleen positief terwijl het op de ander alleen negatief is). Dus ik ben op zoek naar ervaringen. Wie is er naar sunparks geweest of kent een ander goed en leuk hotel/huisje in de buurt van plopsaland.
Ben ook benieuwd. Wij willen in juni gaan naar de belgische kust. Kom ook steeds bij sunparks uit, maar de recenties weerhouden mij een beetje Onze wensen: Lekker buiten kunnen zijn, fietsen, zwemmen. Heb ook leuke appartementen met zwembad gezien, maarja met een dreumes/peuter in een appartement??? Ben ook benieuwd naar ervaringen of evt alternatieven
Wij gaan in mei naar Plopsa en hebben geboekt bij Sunparks Oostduinkerke. Op Zoover zijn de laatste recensies allemaal vrij positief en als je op Tripadvisor kijkt ( soort Internationale Zoover) dan zijn ze ook overwegend goed. Er wordt wel aangeraden om de Exclusive cottage te nemen. Voor ons scheelde dit 40 voor een midweek, inclusief nu sauna, vaatwasser, beddengoed en handdoeken die je er bij krijgt. Lijkt me dat geld meer dan waard!
8 jaar geleden op sunparks de Haan geweest. Huisjes waren geweldig (hadden wel het duurste huisje met sauna). We vonden het zwembad alleen heel slecht (vies, oud, glijbanen die het niet deden). Maar goed in 8 jaar tijd kan er een heleboel veranderen.
Waarom zou je niet in een appartement gaan? Wij gaan over 1,5 week een midweek weg en zitten dan ook in een appartement. Vind het heerlijk. Geen trappen zonder traphekjes e.d.
Ik vond de reviews op tripadvisor nou niet heel positief. Op zoover idd erg positief allemaal. Ik vind het verschil daarom zo groot en daarmee slaat de twijfel toe. Maar we zouden dan dus voor het duurdere huisje moeten gaan? Omdat we met zijn 5e zijn betalen we voor 3 dagen (2 nachten) 580 euro. Ik vind dat best prijzig.
Ik vind ook Tripadvisor ook chat wel meevallen. Huisjes worden basic, maar schoon genoemd n ook het zwembad wordt positief beoordeeld. Alleen de service is niet zo best......dstis zeer vervelend, maar misschien gebruik je dat niet zoveel.
Appartement zou wel kunnen, maar vanuit het huisje lekker de tuin in kunnen heeft voor ons meer de voorkeur. De tip van het luxere huisje is een goede.
Inmiddels geboekt! Weekje sunparks de haan en dan het luxe huisje. Wij hebben er zin in. Iemand nog tips voor leuke uitstapjes?
Ooit naar Sunparcs Kempense Meren geweest,... Hoewel we ons er op zich een midweek best vermaakt hebben zou ik er niet nog eens heen gaan. ( toch echt een stuk minder prijs-kwaliteit dan bijv. een Landal park. )
Over 2 weken kan ik je onze ervaring vertellen 😀 Wij gaan een weekend en willen 1 dagje naar plospa. Dagje strand en op het park zelf zwemmen etc. Brugge ligt in de buurt zag ik.
Wij zijn vorig jaar met Pinksteren naar Sunparks de Kempense Meren geweest en wij hadden een basis huisje. Wij hoeven geen luxe maar dit was niet heel goed. Het was een ruim huis maar het onderhoud liet wel te wensen over. Kranen die bleven lopen, zwarte schimmel in de douchebak, de tuindeur die maar 10cm open kon en wat ik het ergste vond waren de mieren in de keuken. We hadden niks openstaan in de keuken maar toch zat de keuken de volgende ochtend vol met mieren. Wij zijn helemaal geen klagers en accepteren heel veel als je voor basic gaat maar dit was echt niet goed. Het park zelf was prima, mooi zwembad, leuk meer en leuke restaurantjes maar het huisje zelf was niet best.