Ik doe s gek...al lang niet meer weg geweest en het alleenstaande moederschap houdt me ook wel tegen. Nu is er een camping hier in de buurt waar ook mijn buurtjes elk jaar staan. We zijn deze week op bezoek geweest en de kindjes hadden reuze schik. Er is niet zoveel op de camping, een klein speeltuintje, geen winkel of iets alleen een ijsjesbar en een groot meer met strand. Dus ik heb geboekt voor 2 weken. Een plekje bij de speeltuin. Ik ben alleen een mega leek in kamperen en heb wel wat zorgen of ik dit kan alleen met mijn kindjes. Doemscenario's gaan door mijn hoofd dat er eentje zomaar naar het water rent ofzo. Mijn buren zijn er ook en het is wel een camping met veel vaste gasten uit het dorp en denk dat er altijdwel mee opletters zijn, maar dan nog. Ik heb tot nu toe een grote tent, uitklapbaar keukentje met 3 gaspitjes, een tafel en stoelen, groot luchtbed, dekens neem ik zelf mee, een koelbox. Hebben jullie tips, dingen om rekening mee te houden, wat mee te nemen enz? Ik vind het een avontuur 😄
Misschien een klein badje om voor de tent te zetten. Buitenspeelgoed (bal, emmertje met schepje). Armbandje met je telefoonnummer voor de kinderen. En evt plaatsnummer. Verder denk ik dat je de belangrijkste dingen wel hebt. En als je iets vergeet kan je zo even heen en weer.
Ik weet niet of je dicht bij toiletten in de buurt zit maar ik zou met 2 kleine kinderen een porta potti meenemen. Op de camping is geen koelkast te huur? Anders zou ik dat doen en de koelbox lekker thuis laten. Dekens als extra is prima maar ik zou slaapzakken nemen. Biotex vakantiewas gaat hier ook altijd mee. Heb je iets om was aan op te hangen? Knijpers niet vergeten. Emmer is ook wel handig om bij je te hebben denk ik... Dan kan je iets in de week zetten, mocht het nodig zijn. Ook handig: gekleurde lintjes ofzo ophangen aan de lijnen van de tent, liefst heel laag waar de haring zit. Daar struikelen veel kinderen over (volwassenen trouwens ook wel eens). Dat doet best zeer. Vergeet niet je wasteiltje om de afwas in te doen.