vroeger was het soms toch makkelijker, ging je even naar de bank met je paspoort en je sloot een spaar/rekening af. voor onze buffer hadden we besloten een deposito te openen bij centraal beheer. die hebben de hoogste rente die we konden vinden. je moest eerst een gewone rekening hebben bij centraal beheer dus die online geopend , natuurlijk wat gegevens invullen en ook paspoortnummers. dan moet je een storting maken zodat ze je tegenrekening kunnen controleren en de te naam stelling. vervolgens moest ik 2x kopie paspoort mailen inmiddels was de rekening geopend, maar moest nog activeren. dus online activeringscode aangevraagd en deze binnen een paar dagen per post ontvangen, waarna ik de rekening heb geactiveerd. inmiddels was onze buffer ook ontvangen op de rekening. hierna kon je online een deposito aanmaken en het geld erop storten. hehe wat denk je; krijg ik vandaag een email dat ze de te naam stelling van de tegenrekening niet kunnen controleren. er staan mijn voorletters en gehuwde en meisjesnaam maar daarna staat er nog een e... ja idd van e/o en dan mijn man zn naam. of ik een recent bankafschrift naar ze wil mailen met de juiste te naam stelling. damn zeg... tot die tijd kan ik geen geld terug opnemen,,, nou kan dat toch niet met een deposito maar ja wat een gedoe zeg. hoop dat als ik het bankafschrift download er wel ook mn man zn naam opstaat want anders???