echt waar ze schijten me hele tuin onder we hebben een planten bak en me dochter was buiten aan het spelen en heel haar handen zaten vol met kattenschijt oke weg geschept en er maar niet meer aan denken vanmorgen dus weer he kat was flink aan de scheiterij en gatver damme wat een meur heel me plantenbak onder...!! leuk hoor katten maar kattenschijt in me tuin doe het lekker in je eigen tuin..!! zijn hier 2 nieuwe mensen komen wonen en ongeveer 6 nieuwe katten erbij en de schijten echt alles onder ben er zooo klaar mee heb bij de dierenwinkel korrels gehaalt bah dat stinkt dat spul dus hoop dat ze wegblijven iemand nog meer tips of ideeen
Koffiedik. Dat vinden ze irritant aan hun poten en dan lopen ze niet meer op de plekken waar je het strooit.
kut he. weet er alles van. je zal wel weer reacties krijgen van kattenliefhebbers dat de beestjes er helaas niets aan kunnen doen. maar jij zit er mooi mee.
Het enige wat echt helpt waardoor er geen katten meer in je tuin komen is even een bezoekje aan de dierentuin. Vraag daar een emmertje tijgerpoep (in iedergeval poep van een katachtige) en deze verstrooien in de tuin. Geen kat die je tuin nog leuk vind. Echt de meeste middeltjes die je kunt kopen helpt misschien voor een paar katten die het niet leuk vinden maar de meeste hebben er letterlijk en figuurlijk schijt aan. hihi
Plens water over ze heen gooien als je ze ziet, Koffiedik strooien (maar goed dat in je hele tuin) klinkt raar maar daar rennen ze voor weg, wij doen dat hier ook hebben zelf dan wel katten..
Gebakken spons? Luchtbuks? Paar ideetjes om er definitief vanaf te komen (soms overweeg ik bovenstaande zaken echt serieus want ik was ooit kattenliefhebber maar door die vieze schijt overal ben ik inmiddels een kattenhater geworden)
Je kunt slechts je hele tuin volgooien. En zoals ik al zei het zal bij 1 of 2 katen helpen de meeste hebben er schijt aan.
tja heb op dit moment schijt aan de kattenliefhebbers mijn kind van 2 komt met kattenschijt aan haar handen vind het zoooooooo vies echt bleghhhhhhh en het is zooo erg geworden hier in de buurt door de mensne die 4 katten this hebben ofzo volgende keer als ik zie welke kat het is gooi ik het in hun eigen tuin ben er klaar me bah bah bah bah
Oh, idd, zoooo zwaaaaar irritant!! Ik vind het hele leuke lieve beestjes, maar ze moeten me niet m'n tuin vol schijten!! Wat hier helpt is visdraad door de tuin leggen. Dat is nauwelijks te zien en de katten kunnen er niet doorheen lopen. Ideaal!
balonnen vastmaken aan wat planten of aan de bak daarvan, doe er wat katte eten op, dan bijten ze de ballon kapot, meestal schrikken ze zo erg dat ze niet meer terug komen....bij een vriendin heel goed geholpen...
Leuk woordgrapje! Maar ik ken het probleem inderdaad. Erg vervelend! Zeker als je zelf geen katten hebt. De twee buurkatten van hier doen ook al hun behoeftes bij ons in de tuin. Hun baasje heeft alles betegeld. Wat doe je eraan... Maar wat zijn dat dan voor korrels die je in de tuin gestrooid hebt? Is dat geen vergif dat dan weer gevaarlijk is voor je kindje? En idd zoals Plurkie zegt: pas op met kattenstront, want de bacterieen van de ontlasting van een kat kunnen schadelijk zijn met je zwangerschap.
Je kunt een gesprek aangaan met de eigenaars dat ze hun huisdieren bij zich moeten houden. Heb een verhaal gehoord van mensen die ook zo zat waren van ander mans katten in hun tuin bij de vijver en op hun auto dat ze die de katten gevangen hebben en toen naar het asiel heeft gebracht. De eigenaar moest toen geld betalen om de katten weer terug te krijgen, de kat was namelijk gelijk gesteriliseerd. Tja, ben je het mee eens of niet, huisdieren moet je bij je houden.
Hier waren ook heel veel katten in de buurt. Heb op mn tuinpadje een beetje koffiedik gestrooid (gewoon her en der, hoeft niet vol te liggen) en sindsdien geen kat meer gezien. Alleen die van de buren, maar die ligt op de kliko.
korrels wat de katten vinden stinken en ik ook trouwens ik heb de poep met een lange schep weggeschept en in de bosjes gegooit naast ons huis daar heeft niemand er last van
ja bah wat een klotebeesten he... hier hadden we er van het zomer enorm last van!! ik heb overal peper gestrooid en daarna ze steeds weggejaagd en dan niet lief! later heeft mijn man een schutting gezet die helemaal dicht is en waar ze niet zo makkelijk tegenaan klimmen... en aan de onderkant heb ik wat stenen neergelegd zodat dat kiertje dicht zit... nu zie ik heel af en toe nog zo'n beest lopen en dan mag hij heeeel snel zijn!
Wij hebben er gelukkig geen last van.. onze buren wel en die hebben een schokdraad boven de rand van de schutting gespannen.. klinkt misschien hard maar t is maar een lichte schok dus er gebeurt niks ergs, hooguit vallen ze van het muurtje af van de schrik En kindje kan er ook niet bij..