Wat is nu een goede RVS-reiniger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Feilo09, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi allemaal,

het lukt me maar niet om een goede RVS-reiniger te vinden. Degene die ik heb geprobeerd beloven allemaal een streeploos resultaat (waaronder de reiniger van HG), maar dat is absoluut niet het geval. Het laat allemaal strepen en vlekken achter en ik vind dit erg frustrerend.

Hebben jullie misschien een gouden tip? :D

2. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik heb die van hg en werkt perfect. miss een andere doek gebruiken? ik heb een microvezeldoek.. suc6.

3. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Mee eens, die van HG vind ik ook erg fijn, dat is voor mij tot nu toe de enoge die geen strepen achterlaat.
    Ik weet niet of er verschillende zijn van HG maar ik bedoel in ieder geval een spuitbus onder druk.

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Citroensap mengen met babyolie. Werkt gegarandeerd en is goedkoop:D

5. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    heb die spuitbussen van de action en werken perfect :D:D

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Je moet na de HG reiniger (uit de spuitbus) napoetsen met de roestvrijstaal glans van HG (klein flesje met olieachtig spul).
    Dan krijg je echt een mooi resultaat.

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik maak het gewoon schoon met schoonmaakmiddel en doe het daarna af met een keukenpapiertje met lampenolie, dan word het echt supermooi

8. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Wordt alles dan niet heel erg vet?

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb die van de action.
    Op een droog keukenpapiertje spuiten en dan poetsen.
    1 of 2x per week. Ideaal.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb die van de action.
    Op een droog keukenpapiertje spuiten en dan poetsen.
    1 of 2x per week. Ideaal.

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heb de rvs reiniger van cif, grijze spuitbus, werkt perfect voor de gasstel en heb sinds kort HARA > de blue wonder pasta, IDEAAL, iedereen complimenteert mij dat mijn afzuigkap er zo keurig uitziet, nou ik er naar kijk zie ik dat hij weer nodig een beurt moet hebben:)

12. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik was een keer mijn vloer aan het dweilen met SODA, toen ik per ongelijk de dweil met wat water langs en rvs kladblok haalde. Op de plek waar het water naar beneden druppelde, werd mijn rvs echt super schoon. Daarna heb ik een emmertje met gekookt water en een beetje soda gepakt en mijn rvs ladekast ermee schoongemaakt, echt super schoon, vetvrij en streeploos werd het er van! Het zag er weer uit als nieuw, ik koop er geen dure schoonmaak middelen er meer voor!

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik gebruik alleen de roestvrijstaal GLANS van HG icm een microvezeldoek en dat werkt helemaal super!! Ik maak eerst het oppervlak schoon met keukenreiniger van Witte Reus (wonderspul) en poets het dan op met dat glansspul van HG. Ziet eruit als nieuw!

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Dit is inderdaad ook voldoende. Ik heb ook beide flesjes van HG.

Als ik geen zin heb om in de weer te gaan met spul, dan maak ik eerst mijn gasfornuis schoon en neem dan af met een schone vaatdoek uitgespoeld en uitgewrongen in heet water.

15. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik gebruik alleen de reiniger van hg. maak eerst het fornuis schoon met een natte doek. daarna droogmaken (oppervlakkig) en dan de reiniger erop. is altijd goed glanzend

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier ook spuitbussen van de action echt super spul! Had voorheen ook allerlei andere van bekende merken maar helpt maar voor 2 min en later heb je weer vette vinger afdrukken etc nu met die van de action kun je wel 2 weken mee doen als je het 1 keer sprayt

Deel Deze Pagina