Argg, Wij hebben net te horen gekregen waar we komen te zitten met Mysterypark (centerparcs) En ik had alles goed gevonden, maar nu zitten we in een huisje met verdieping ZONDER traphekjes. Hoe kunnen ze dat nou doen? Ja het is het risico, maar ik verwacht niet dat ik in zo een huisje kom. Ik dacht dat alles gewoon plat was, daar ging ik vanuit in ieder geval. Bij de boeking zien ze ook dat er 2 kleine kindjes mee gaan. Denken ze daar nie overna? Ik heb al gebeld erover maar ze kunnen niks betekenen. :x Zal dus de hele vakantie op mn hoede moeten zijn. Wat vinden jullie daarvan, of ben ik een zeur? zo ben het ff kwijt.
misschien kan de slaapkamer deur op slot of je zet een stoel onder de klink dat de kindjes in ieder geval de kamer niet uit kunnen. Beneden zou ik niet zo erg vinden, je zit er dan zelf bij... en anders bied je het aan op MP
Ik zou er ook van balen. Afgelopen O&N in Oostenrijk in een chalet zonder traphekjes gezeten met een dreumes die net begon te lopen. Heb serieus alleen maar achter hem aangezeten...
Kun je anders niet belle. Of mailen en uitleggen? Weet dat het een verrassing is waar je momt te zitten maar ze kunne. Toch rekening houden of er kinderen meegaan? Anders zou je dat toch ook niet apart op hoeven te geven bij wijze van? Hoe weet je trouwens dat er geen traphekjes zijn?
Kan je geen traphekjes huren ofzo? Zijn zelf nog nooit in centerparks geweest, maar hier hebben we sunparks en huren we telkens eentje aan de receptie
Ik ging daar vanuit omdat ze dat bij Landal wel hebben vandaar. Maar als ze die helemaal niet hebben wordt het lastig idd. Ik zou gewoon even contact opnemen.
Heel eerlijk? Hoe kun je nu een Mystery Park boeken als je dus twee kleintjes hebt? Je weet dus niet waar je terecht komt en dat is je eigen schuld. Vind niet dat je recht van spreken hebt en iets anders aangeboden moet krijgen. Oei, wat ben ik streng....
wij hadden een matras over en ervoor gezet. niet helemaal ideaal, maar dan was het niet zo'n gat. je zal misschien wel iets kunnen huren ervoor....
Ik heb ook mystery gedaan met kleine kinderen hoor, zoals zoveel mensen hier.. Ts, even het betreffende park bellen. Als zij niet kunnen helpen kun je misschien van iemand een traphekje lenen, en dan zo eentje die je tussen muren klemt ipv in de muur boort.
Dat is ook geen probleem Marieke, als je er geen probleem van maakt waar je terecht komt. Dat is nu eenmaal de consequentie van het boeken van een Mystery Park. Ik vind niet dat je dan achteraf moet gaan zeuren.
Dacht op dat er op PZ traphekjes zijn. Je kan mocht het niet zo zijn 2 hernia planken vragen, kan je deze voor de trap zetten
Ja dat is balen. Ik zou dan ook de volgende x voor een zekere vak gaan Kom je ook niet voor verrassingen te staan.
Je zou contact op kunnen nemen en anders zodra je op bestemming bent aan kunnen geven dat het gevaarlijk is met 2 kleine kindjes. Misschien hebben ze wel traphekjes te leen of tref je een aardig persoon zodat je een ander huisje krijgt. Om nou te zeggen dat je niet mag zeuren omdat je een mystery boekt? Vind dat wat ver gezocht. Wij boeken ook altijd via mystery, waarom? Omdat ik geen 600.- meer ga betalen voor hetzelfde huisje wij gaven trouwens alle keren dat we geweest zijn aan wat voor park ons voorkeur had. Tot nu toe is dat elke keer gelukt. Het komt vast goed en alvast veel plezier!