Wat doen jullie tijdens een stroomstoring?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Zojuist is hier de stroom uitgevallen en naar verwachting duurt het nog zo'n 2 uur. We hebben de kaarsjes aangestoken en gaan een bordspelletje spelen. Wat doen jullie tijdens een stroomuitval? Een gezellig avondje tussen man en vrouw zit er trouwens niet in - broertjelief slaapt hier namelijk.

2. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Normaal gaan we kaarten of extra vroeg naar bed;)

Meestal komt er op zo'n avond ook een goed gesprek op gang. En dan word het vaak ook erg laat :)

3. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Hetgene wat jij nu niet kan:p Of lkkr filmpjes kijken op de laptop

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    slapen :)

5. Within

Within Niet meer actief

Laatste keer hebben we spelletjes gespeeld bij kaarslicht en thee gezet op het gas :p

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

;):)

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    De generator aantrekken :p en dan lekker idd filmpje kijken op de laptop (toen we nog schotel hadden tv kijken dmv de generator (lag geen kabel in de straat))

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.

Oh ja! Die hebben wij sinds kort ook!!
    Dat is fijn! :D

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik wil heel graag zeggen dat ik dan lekker samen naar bed ga en gewoon ga sexen of lekker een wijntje samen op de bank ga drinken of een spel ga spelen maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik me 2 uur lang op ga fokken en enigzins zal schelden en een opsomming maak van alles wat ik dan niet kan! haha

10. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hahaha, moest erg lachen om je reactie..... Omdat ik precies hetzelfde zou doen;)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    me irriteren aan alles aan iedereen... niks kaarsjes... mezelf zielig vinden dat ik afgesloten ben van de buitenwereld :)

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    kaarsjes aan en knuffelen of in het geval en anderen mensen bij zijn kaarten

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij zouden naar buiten gaan om met de buren te gaan kletsen.. en onszelf allemaal heeeel zielig voelen.. maar ondertussen een super gezellige avond hebben :D (ja, dit hebben we dus echt al paar keer zo meegemaakt)

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Wij hadden gisterochtend stroomstoring. En dat begon om half 9 en zou om 12 uur weer opgelost worden! Dan zit je ook wel even te kijken wat je kan doen, want thee zetten e.d dat wou ook nog geen eens!
    Douchen was ook niet mogelijk want er was alleen maar koud water! Enige wat we toen dachten is zonde van alles wat er in de koelkast en vriezer ligt! En zijn toen maar even met onze mobieltjes gaan spelen! Kreeg nog wel bericht dat we 12 uur weer aangesloten zouden worden, maar om kwart voor 10 hadden wij gelukkig alweer stroom! :D

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

jep alhoewel ik denk dat de buren dat na een bepaalde tijd ook niet echt leuk gaan vinden.

maar bij ons zouden we dat puur doen voor de koelkast en vriezer e.d. alhoewel die van ons heel het huis kan "dragen" (qua kracht) maar maakt wel een pokkeherrie!

16. mona23

mona23 Niet meer actief

meestal worden er 9 maanden na een stroomstoring veel kinderen geboren, haha. ;)

17. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hahaha ja dat wou ik ook zeggen hahaha

18. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Wij hebben nooit een stroomstoring.. dus zou echt niet weten wat ik dan zou gaan doen. Inderdaad lekker tegen elkaar in bed kruipen...:D (maar geen baby maken hoor).

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gaat de laptop aan met een dvd. ik moet echt geluiden om me heen hebben.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als hier 's avonds de stroom uitvalt, is dat ook zo bij de buren, dus waarschijnlijk kaarsjes aan en de buren uitnodigen om te komen buurten. Gezellig kletsen of een spelletje spelen. Alleen als de kleine van de buren op bed ligt, doet de babyfoon het ook niet en dan gaat dat niet door.

Als we met z'n tweetjes zijn kunnen we ook kletsen en een spelletje doen, of we pakken lekker een boek.

Deel Deze Pagina