Welke webshops kopen jullie je kleren nu? Ik ben voor nu op zoek naar een goede jeans. Heb nooit een vast merk maar zoek een stevige jeans zonder al te veel stretch. Skinny en donkerblauw zonder al te veel plekken. En mooie warme truien die ook wel leuk moeten staan dus niet perse alleen warm en functioneel. bedankt
Scotch & Soda heeft leuke vrouwelijke sweaters en ook fijne jeans G-star Lynn vind ik top qua pasvorm
Ik probeer bij de lokale winkels via Instagram zoveel mogelijk te kopen. Dat heeft mijn voorkeur. Ik hou ook de webshop van Vans, Shabbies, Levi's, Scotch, Summum, AaiKo in de gaten omdat ik van deze merken wel aardig weet hoe ze vallen en zitten. Wat jeans betreft: zeker G-Star!!
Bijenkorf Zalando Ik hoor veel goede dingen over de spijkerbroeken van Scotch & Soda. Levi’s zit erg lekker en blijven ook mooi. Only zit mij altijd goed maar ik vind ze niet lang mee gaan. De allerlekkerste broeken kocht ik altijd bij H&M. Prijs kwaliteit is oké. Ze gaan niet lang mee maar zijn dan ook goedkoop. Shoeby heeft soms ook fijne spijkerbroeken.
Peek & Cloppenburg heb ik trouwens laatst "ontdekt"......nu er niet meer veel fysieke winkels van zijn. Leuke kleding ook!
Over Wehkamp ben ik altijd tevreden geweest. Ook goed geholpen toen iets mis was met een broekje voor onze kleine. Verder bestel ik vaak bij Zalando, Espirit, H&M.
Licht er aan wat ik zoek. Broeken heb ik eigenlijk altijd van bonprix en dan één van de goedkoopste, 16 euro oid, die zitten het fijnst. Sting vind ik fijn voor truien, maar daar koop ik altijd fysiek, nog nooit online besteld (weet dus niet eens of dat kan?) en Peek & Cloppenburg ook voor bovenkleding in het algemeen. Verder voor mezelf vaak Zalando, fijn dat ze veel verschillende merken hebben.
Ik shop regelmatig bij esprit, wehkamp, zalando. Soms voor spijkerbroeken bij jeans centre, toevallig net 2 spijkerbroeken gekocht (waren 60 euro voor 2 stuks uit de sale ), eentje van garcia en eentje van ltb. Wel modellen met juist veel stretch, want dat vind ik fijner zitten. G-star lynn vind ik ook fijn, maar heeft meestal ook redelijk wat stretch en g-star is altijd tricky qua maten, zit zoveel variatie in. De meeste jeans merken hebben ook modellen met juist weinig stretch, dat is een kwestie van goed de omschrijving en reviews lezen. Ikzelf kan echt geen skinny dragen die niet heel zacht is met veel stretch, want dan gaan mijn knieholtes zeer doen en ook de binnenkant van mijn bovenbenen. Gevoelig huidje wat dat betreft .
Jeans: Tommy Hilfiger/Tommy jeans en Zara. Ik koop voor mezelf het liefst kleding bij Zara, Zalando en H&M.
Bedankt voor de tips dames. Ik heb een lading spijkerbroeken besteld op wehkamp makkelijk met after pay. Ik kwam per toeval op een site terecht met hele leuke truien. Shein. Kende het niet, nog nooit besteld ook maar erg leuke truien voor erg weinig geld. Kwaliteit zal dan misschien niet heel bijzonder zijn maar volgend jaar zal er vast weer wat anders mode zijn. Ben benieuwd als het binnen is.
Ja zijn de enige die ik pas direct uit t schap. Bij andere merken ben ik aan t verbouwen. En laat mijn naaimachine spijkerstof nou net niet zo grappig vinden...
Ik wil je niet bang maken maar... heb je wel eerst de reviews gelezen over Shein? Shein komt uit China. Dat is een soort aliexpress kleding, kwaliteit schijnt dramatisch te zijn, áls je je kleding al krijgt. Ook het retouren schijnt drama te zijn en niet gratis. Lees de reviews maar eens en schrik niet...