O jaaaa, herkenbaar! Al moet ik bekennen dat ik het een paar dagen later dan alsnog koop hoor, of gespreid. Net alsof gespreid betalen minder kost, stom he.
Ja heel erg herkenbaar. Zoek ik vanalles uit en dan denk ik ja ach waarom? En dan weg. Of zoals bij h&m, zoek altijd codes maar je moet daar altijd 4,90 betalen voor de verzending dus dan heeft die korting vaak geen zin.
Nee hoor...heerlijk vind ik dat... Dat doe ik bij bol.com wel...en dan laat ik het in het mandje en kijk ik de volgende keer weer
Hahahha ja, doe ik heeeeeel veeel. Ik denk dat het bij mij wel onder "hobby" valt Ik zeg ook altijd tegen mn man, ik ga even shoppen zonder te betalen hoor, haha
Herkenbaar! Alle leuke dingen aanklikken en dan naar de betaling toe. Schrikken van het bedrag en dan snel kruisje Klikken hahaha
Wel herkenbaar iid en ontzettend vervelend voor de webshops! Hierdoor komen hele systemen soms plat te liggen (oeps).
Whahaha, geweldig dit. Wel goed om even na te denken voor je daadwerkelijk je geld uitgeeft toch. Ik doe dit af en toe en zeker niet bewust van te voren dat ik al weet dat ik toch niks ga kopen.