Ik wil graag cadeau voor me 2 jarige zoontje voor sinterklaas. Iemand idee wat en moet ik paar kleine cadeaus kopen of gelijk 1 grote
Gezien je vorige topic denk ik dat je kleintje meer dan voldoende speelgoed heeft. Ik zou voor 1 speelgoedje gaan en verder een paar nuttige cadeautjes zoals kleding, schoenen enzo
Ik zie bij mijn kinderen dat ze juist heel blij zijn met kleine cadeautjes. Zo kunnen ze even superblij zijn met een speelhuis, maar dan draaien ze zich na een half uur weer om met een speelgoedje uit een kinderei te gaan spelen!
Zou ik ook doen, wat moet een kind van 2 met zo'n ding. Laat hem lekker bezig zijn ipv passief in zo'n kar rond te rijden
Hartstikke gaaf natuurlijk, maar ik blijf er bij dat je zoon waarschijnlijk al veel te veel speelgoed heeft. Verder vind ik 2 jaar veel te jong voor zo'n auto en ook veel te duur voor een sint-cadeautje
Dat is echt nog een beetje doelloos voor een kind van 2.... Buiten dat zie ik op de foto al 3 'voertuigen' persoonlijk lijkt me dat wel genoeg... Kijk inderdaad lekker voor duplo, tekenspul, vingerverf, misschien een krijtbord, klei oid Dan kan je kindje ook daadwerkelijk zn hersenen gebruiken ipv halve dagen voor de tv te zitten
Zou vooral spullen kopen waar hij bij moet "denken" Domino, memory, legpuzzels. Je zegt in je vorige topic graag tv kijkt, koop een paar leuke filmpjes waar hij van kan leren (tellen, kleuren, abc). Filmpjes die 10/15 min duren lekker voor t eten 1 zo een filmpje aan doen. Kan jij rustig tafel dekken
wij hadden spelletjes gekocht voor sinterklaas, die hij samen met ons of met zijn zus kan spelen. Voor zijn verjaardag een racebaan van little people...hij is voor de kerst jarig, daarom speciaal kleine dingen met de sint ivm cadeau overschot. Euh...die auto...zou ik nog ff mee wachten hoor.. mijn ervaring, nu met de winter, ding staat zeker tot de zomer in de weg..... en dan spelen ze liever buiten, moet je er speciaal mee gaan lopen om hem er in te krijgen....hoe leuk ook. Zou het voor een 2 jarige dus nog niet doen, daarbij kan hij dat wel, of is het er een op afstandbestuurbare?
Als ik even in mag haken/breken op dit topic: Wat zijn leuke spelletjes voor een 2 jarige? Hebben jullie tips? Mijn dochter wordt 2 op 5 dec (pffff) dus ik moet ook nog wat dingetjes verzinnen. En iets van spelletjes lijkt me erg leuk, maar ik dacht dat ze er misschien nog ietwat jong voor was? Ik ben benieuwd! En om niet helemaal off topic te gaan, misschien heeft TS er ook meteen wat aan!
@happy12 toen onze dochter twee werd kreeg ze het Ikea keukentje. Is ze nog steeds dolgelukkig mee! En voor de rest speelgoed wat de fantasie stimuleert. Duplo, knutsel spul enzovoort.
Ik denk dat ik paar kleine cadeaus koop wat hier staat. In verpak papier vind me zoontje geweldig . Thanks ladies