Online stoffenwinkel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Noonaa, 21 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noonaa

Noonaa Niet meer actief

Hallo allemaal,

2 jaar geleden, toen ik zwanger was van onze jongste dochter, heb ik hier dezelfde vraag gesteld. Ik heb toen niet zoveel reacties gekregen, dus ik probeer het nu nog een keertje: ik ga voor de geboorte van ons zoontje weer zelf zakjes maken voor de doopsuiker.

Weet iemand misschien een leuke online winkel waar ik mooie stofjes kan kopen? Ik ken de grootste, en ook een heel aantal kleine, maar ik kan niet de stofjes vinden die ik zoek... Ook in de stoffenwinkel bij ons in de buurt kan ik niets vinden... Iemand tips?

Alvast bedankt!!

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Misschien in de Lounge zetten, daar komen meer mensen

3. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik weet niet of het bij jou in de buurt zit, want ze hebben geen online winkel, maar Harry's Stoffen in Enschede heeft heel erg veel.

http://www.cottoncandyfabrics.com/ heeft ook hele leuk dingen, maar zit in de Verenigde Staten, dus dan kom je al snel op extra kosten ivm de douane (invoercalculator.nl geeft aan hoeveel je uiteindelijk zal moeten betalen)

4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

www.stoffen-online.nl en www.stoffenfeest.nl vind ik hele fijne sites om tricot/jersey te kopen.

Ik ben niet bekend met doopsuiker dus weet niet wat voor soort stof je zoekt maar wellicht zit er wat voor je tussen.

En als je in de buurt van Utrecht woont kan ik de lapjesmarkt op zaterdagochtend aanraden.

5. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
  6. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Driessenstoffen is erg leuk!

7. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Naaiplezier.nl
    Erg leuke stofjes! Maar weet natuurlijk niet of dat is wat je zoekt.

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Deze inderdaad en droomstoffen.nl

9. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    driessenstoffen.nl
    budgetstoffen.nl
    megastoffen.nl

En de markt :) Vandaag weer 5 lappen stof gehaald, grootste 1 meter, kleinste 0,40 cm voor 5 euro in totaal

10. Noonaa

Noonaa Niet meer actief

Bedankt allemaal! Ik ga op stoffenjacht ;)

Deel Deze Pagina