Hallo allemaal, 2 jaar geleden, toen ik zwanger was van onze jongste dochter, heb ik hier dezelfde vraag gesteld. Ik heb toen niet zoveel reacties gekregen, dus ik probeer het nu nog een keertje: ik ga voor de geboorte van ons zoontje weer zelf zakjes maken voor de doopsuiker. Weet iemand misschien een leuke online winkel waar ik mooie stofjes kan kopen? Ik ken de grootste, en ook een heel aantal kleine, maar ik kan niet de stofjes vinden die ik zoek... Ook in de stoffenwinkel bij ons in de buurt kan ik niets vinden... Iemand tips? Alvast bedankt!!
Ik weet niet of het bij jou in de buurt zit, want ze hebben geen online winkel, maar Harry's Stoffen in Enschede heeft heel erg veel. http://www.cottoncandyfabrics.com/ heeft ook hele leuk dingen, maar zit in de Verenigde Staten, dus dan kom je al snel op extra kosten ivm de douane (invoercalculator.nl geeft aan hoeveel je uiteindelijk zal moeten betalen)
www.stoffen-online.nl en www.stoffenfeest.nl vind ik hele fijne sites om tricot/jersey te kopen. Ik ben niet bekend met doopsuiker dus weet niet wat voor soort stof je zoekt maar wellicht zit er wat voor je tussen. En als je in de buurt van Utrecht woont kan ik de lapjesmarkt op zaterdagochtend aanraden.
driessenstoffen.nl budgetstoffen.nl megastoffen.nl En de markt Vandaag weer 5 lappen stof gehaald, grootste 1 meter, kleinste 0,40 cm voor 5 euro in totaal