Afgelopen dinsdag alweer de eerste sfeershow bezocht in het tuincentrum . Heerlijk! Dochterlief genoot er ook zichtbaar van. Alle huisjes, lichtjes, boompjes, slingers, beestjes... Had gelijk zin om bij thuiskomst de kerstboom op te zetten . En de winter, ook al zo'n zin in... Verwarming aan, dikke sokken/pyjama/trui/onder een dekentje op de bank, warme chocomel, harry potter films kijken . Kan haast niet wachten! Nog meer mensen met dit soort kriebels? . En dan is het februari, en ben ik het kitsbeu! Zon!!!
Nee, wel herfstkriebels. Gisteren bij de geur van m'n mandarijntje en de wind die langs het huis raast. Al die gekleurde blaadjes en kastanjes enzo. Laat t nog maar lekker even herfst
Dat is waar. Van de herfst kan ik ook genieten! De harde wind inderdaad, de mooi gekleurde blaadjes. Elk seizoen is mooi .
Ja dat romantiseren is heerlijk.. en vind dan ook elk seizoen mooi. Maar die vieze gladheid waardoor je op je bek gaat, die smeltende sneeuw wat zo vies is om doorheen te gaan (heb geen rijbewijs) en die kou.... No thanks! Maar indd heerlijk om met kaarsjes, warme chocomel en harry potter warm op de bank te zitten hihi dat dan weer wel!
Hmm... ik zit er gemengt in haha. Heb eigenlijk een hekel aan herfst en winter, het kan mij niet warm genoeg zijn. Maar als het dan toch moet laat het dan maar komen. En niet dat kwakkelige van nu, de ene dag in topje buiten in de tuin, dag erna met uggs en dikke jas aan de deur uit. Daar word ik pas chago van.
Ja al een tijdje. Blij dat de zomer voorbij is. Ben geen zomer mens. En verslaafd aan kerst hahaha zijn ook al rond geweest bij tuincentrums die er net mee klaar waren. Dus kom maar op!!!
Ja ik! Heerlijk! Kerstboom weer in huis, overal gezellige lichtjes én ik zit dan in mijn verlof. Kijk er erg naar uit al die gezelligheid!
Inderdaad; de theorie staat mij ook meer aan dan de praktijk Ik hou niet van kou en het wordt nu toch wel erg koud 's ochtends. En ik ben nu al 3x wakker geworden rond 7 uur 's ochtends en toen was het pikkedonker. *snik snik* I hate that. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik een beetje kan genieten van de herfst met ons mooie kind erbij. Ik weet niet hoe dat komt, voordat hij er was, was het heel anders. Nu zie ik wat hij ziet; blaadjes, kastanjes en dergelijke. Je krijgt met een kind gewoon een héél ander perspectief in het leven. And i'm loving it!!! Ik haatte de winter; nu kijk ik al naar de aanschaf van een houten slee
Haha donker he? Ik vind het één of ander manier wel heerlijk en grappig om te zien hoe langzaam licht het wordt. Ik ben volgens mij één van de weinige die het s' morgens gloedheet heeft. Ik ben dan zo in de weer met opruimen, achter m'n dreumes aan. Ik ging woensdag ochtend brood halen bij het kraampje hier. Iedereen zo: koud he? Ik zo: ik niet.. snikheet! Terwijl ik een echte koukleum ben. Is gekomen na de bevalling. In de avond krijg ik het nu soms wel eens koud omdat ik dan ook heel moe ben.
Jaaaa heerlijk! Ik hou van alle seizoenen, maar een (goede) winter is toch echt wel favoriet. Heb alweer 2 hele mooie kerstlichtjes gekocht laatst. Haha, kon het niet laten.
Heerlijk vind het een heerlijk sezoen ondanks de kou. Graag sneeuw met een mooie stralende zon en -10 ♥ Wel vind ik het smerig als er veel regen valt bah dat is zo mistroostig dan.
Ik ook! Ben al aan het uitdokteren waar ik dit jaar de (natuurlijk veel te grote ) kerstboom neer ga zetten! En ik hoop op een lekker dik pak sneeuw dit jaar, vervelend voor het verkeer maar prachtig in de wijk en natuur!
Oh gelukkig.....ik ben niet de enigste hihi. (Ik kan niet wachten op de kerstshow bij intratuin duiven... )
Ow nee, ik heb al zomerkriebels. Ben al aan het aftellen naar april/mei Lijkt me ook heerlijk om met kerst te barbecuen met 25graden
Ja ik hou van de feestdagen, gezelligheid, kaarsjes, wandelen in de sneeuw, heerlijk! Maar ik heb echt een hekel aan sneeuw, ijzel, gladheid als ik moet fietsen. Ik ben dan gewoon zo'n angsthaas. En dan deze winter ook voor het eerst met zoontje op m'n fiets. Kan er nu al tegenop zien...
Ik heb zaterdag 'The Holiday' gekeken en heb helemaal zin in Sint/Kerst. Dacht al dat ik de enige was Hoop wel dat we dit jaar een goed pak sneeuw krijgen, zoals vorige winter was geen winter. Ik ben ook een wintermens, doe mij liever een extra trui aan dan dat ik niet weet waar kruipen van de warmte.
Van mij mag het het hele jaar door wel herfst/winter zijn. Heerlijk met de lichtjes aan, kaarsjes aan, kerstfilms op tv, onder het dekentje. Dan weet ik me tenminste te kleden, met de lente/zomer totaal niet, hou niet van plakkerige kledingstukken.
Jaaaaaa ikke. Ben nu al plannen aan het maken voor kerst en oud en nieuw en kan niet wachten tot de winkels weer mooi met kerstdingen zijn aangekleed en de lichtjes buiten. Hopelijk krijgen we een witte kerst, dat zou helemaal mooi zijn.