Wat was jou laatst gestelde vraag van vandaag? Ik vroeg zojuist aan mijn dochtertje of ze blij is met haar nieuwe Barbie. Haar reactie was jaaaaaaaaaaaaa! Bij jullie?
Waar ik 'die specifieke' wegwerp-wijnglazen kan vinden, want de Albert Heijn heeft ze natuurlijk niet meer. Niet degene die ik zou willen hebben, althans. Het is voor de verjaardag van mijn kleine spruit en ik wil er rood-fruit-toetjes in serveren. Ook MOET het van mij perfect zijn Dus ja, zoeken geblazen. Ik heb een beeld in mijn hoofd; dat 'moet' ik voor mijn gevoel realiseren. Ai ai ai, arme ik.
Hoe laat moet ge naar het werk vertrekken? Met andere woorden : vriend wil het huis voor zichzelf en de kleine
Aan mijn buren: of ze even op dochter wilden passen. Konijn was ontsnapt en moest haar in de bosjes achter de tuin gaan zoeken. Daar kon ik geen peuter bij gebruiken! Dochter gedumpt bij de buren en ik met vervoersmand de struiken in. Uiteindeljk was ze zo slim om terug onze tuin in te gaan en heb ik haar kunnen pakken.
Ik kan het niet vinden hoor (schuurpapier), weet je zeker dat je geen gele krat bedoelt? Tegen mijn man Daarna is hij het maar voor me gaan halen uit de schuur
Kunnen jullie echt niet van elkaar afblijven vandaag? Antwoord was overigens nee uit 2 monden. Prima dan zoeken jullie het maar uit als jullie elkaar zeer doen.
Heb je voldoende info aan de gegevens in je PDA of wil je nog een naam en telefoonnummer opschrijven? Ik stuurde een monteur aan voor een spoedstoring op een voor hem onbekende locatie