Mag ik vragen waarom sommigen de fles gaan geven? Niet dat ik ertegen ben ofzo, maar ik ben gewoon benieuwd. Ik zie namelijk in allebei voor- en nadelen. Ik wil wel BV proberen te geven in het begin.
ik ga waarschijnlijk bv geven maja van de ander ekant wil ik weer fles! Ik weet het nog niet helemaal zeker
Borst, maar als het niet lukt ga ik geen overdreven fratsen uithalen om het vol te houden ... Borst o.a. om de egoistische reden dat het makkelijker afvallen is met borstvoeding i.p.v. fles.
Dat zou ook 1 van mijn motivaties zijn om het wel te proberen en dan maar nog even zonder medicatie te 'leven' Maar goed, het ís ook wel beter dan flesvoeding natuurlijk...
Ik heb 2,5 maand full-time BV gegeven. Met het oog op mijn werk ben ik vanaf toen overdag een flesje gaan geven en 's ochtends, 's avonds en 's nachts BV. En dat doe ik nu nog steeds. Ik geef dus EN bv EN fv! Ik moet er wel bij zeggen dat ik mazzel heb dat dat lukt en dat mijn BV niet terug is gaan lopen. Ik hoop het nog lang zo vol te houden.
Borstvoeding, ik laat de natuur zijn werk doen. Als het echt niet lukt of pijn doet ja dan stap ik over. Begrijp trouwens heel goed dat mensen de fles kiezen. Heeft ook voordelen o.a. dat de papa het vanaf het begin ook kanb voeden. Mij lijkt het gewoon zo mooi dat het kleintje zo lekker dicht bij je is en je samen zoiets kan delen.
Ik heb voor de fles gekozen, omdat er geen allergieën bij ons voorkomen en mijn vriend en ik allebei uit een gezin van drie kinderen komen, die alle zes alleen flesvoeding hebben gehad en we hebben alle zes nergens last van. Daarentegen ken ik ook kinderen die wel (lang) bv hebben gekregen en toch (zeer) allergisch zijn. Ik vind het een rustgevende gedachte dat ik niet met zere tepels en narigheid hoef te tobben.