online verjaardagstaart bestellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sensea, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

hallo allemaal

wij willen voor de verjaardag van onze jongste volgende week een bumbataart bestellen. nu zie je online allerlei leuke varianten.

heeft iemand van jullie weleens online een taart besteld die ook thuis afgeleverd werd en hoe is dat bevallen?

graag evaringen en/of aanbevelingen.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja ik zou zelf gewoon eens kijken bij detaartdozen hier op het forum ;) waarschijnlijk zit er ook wel iemand bij jou in de buurt.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja dat vind ik ook nog eens een goed idee. Ik ga ook eens bij de taartdozen kijken

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik ga straks ook ff kijken

waar zitten die ongeveer?

5. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb wel eens online fototaarten bij miltivlaai besteld en dat is goed bevallen.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    via de taartdozen en anders via het leukstetaarten forum. Dan krijg je allemaal dames die dit voor hun lol doen.

zelf heb ik via taartshoppie vorig jaar een (nijntje)taart voor de oudste besteld. Hij was écht prachtig vond ik.
    Eigenlijk moest ik hem in de winkel afhalen, maar omdat de winkel in die periode gesloten was, heeft ze hem zelf bezorgd.

Maar het is even zoeken naar baksters in jouw regio en als je dan kan zien wat ze al gemaakt hebben, kun je kijken of je het mooi genoeg vind. De ervaren bakster hebben bumba vast al vaker gemaakt :) --> ik denk alleen wél dat je op moet schieten qua tijd om iemand te vinden.

7. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij bestellen de (foto)verjaardagstaarten voor onze zoon (nu 3x gedaan inmiddels) altijd online bij de Hema. We zoeken een mooie foto uit en Hema doet de rest. Of ze bezorgen weet ik niet, maar wij gaan hem gewoon ophalen.

Deel Deze Pagina