Even juichen... Mijn vader's psa is van 19 naar 2 gegaan, de hormoonbehandeling (prostaatkanker) slaat aan! Nu afwachten of het zo blijft, maar op dit moment is mijn dag helemaal gemaakt! Whohooooooo
Zijn psa steeg zo snel de laatste tijd.. Pa is zelf nog niet zo overtuigd, maar hij is ook erg neerslachtig door de hormonen... Heel moeilijk, ook voor mijn moeder. Rotziekte, maar we laten hem zomaar niet zijn gang gaan!
wat fijn. mijn schoonvader is er 2 jaar geleden door getroffen en heeft de hele boel weg laten halen. daarna geen behandelingen meer nodig gehad.
Mijn vader ook, echter stijgt nu de psa weer heel langzaam. Wel zo minimaal dat de arts zich er geen zorgen over maakt. Rotziekte is het, bah.
Fijn! Bij mijn vader hebben ze een inschattingsfout gemaakt.. Ze hadden eerst moeten bestralen en daarna moeten opereren.. Nu kwamen ze er bij de operatie achter dat het ongunstig zat en erg groot was..
Wat een goed nieuws. Mijn vader is afgelopen week ook (prostaat)kankervrij verklaard. In 2007 is hij bestraald en nu is zijn psa 0,4. Helemaal happy