alweer een broek kapot :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hoelang ik met mijn broeken doe? soms een jaar, soms langer, maar vaak korter. Nu is er weer een broek kapot die ik net een half jaar heb. En altijd gaan ze kapot tussen dr benen. Zo frustrerend! wie heeft er nog meer last van of wie heeft hier tips voor?

2. KimK

KimK Niet meer actief

Herkenbaar! Geen idee waar het door komt....

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik had dat eerst ook. Vaak gingen mijn jeans langer mee omdat het een stuggere stof.

Bij mij kwam het echt door het schuren van mijn bovenbenen.( ik heb heel lang ernstig overgewicht gehad)
    Nu ik dunner ben heb ik er geen last meer van.

Maar ik heb er toen nooit een oplossing voor kunnen vinden.

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nog nooit gehad..?
    Maar heb ook geen overgewicht.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Heb sinds de zwangerschap omdat ik ben aangekomen. Komt inderdaad door het schuren van de bovenbenen

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heb het nog nooit gehad, had vroeger wel een vriend bij wie dat altijd gebeurde. Hij was overigens helemaal niet te zwaar, zijn moeder zei dat zijn bovenbenen tanden hadden ;)

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Geen last van. Denk dat het te maken heeft met dikkere bovenbenen hebben.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind het woord overgewicht dan niet echt kloppend.. Zodra jij iets dikkere bovenbenen hebt en deze tegen elkaar aan schuren, al is het maar heel licht, dan krijg je het al. Daar ben je echt persee overgewicht voor nodig...

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ja daar ben ik ook al heel lang achter. Alleen mijn probleem is dat mijn bovenbenen niet heel veel dunner zullen gaan worden, of ik moet mezelf flink uit gaan hongeren ;). ben ook niet extreem dik ofzo. Denk dat ik maar moet accepteren dat ik niet lang met broeken doe ;)

10. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Denk idd dat dat dan de enige oplossing is. Jij hebt misschien ook smalle heupen of niet?
    Ik heb zelf ook vrij stevige bovenbenen, maar ook brede heupen, waardoor m'n benen niet tegen elkaar aan schuren.

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Heb ook vrij stevige bovenbenen, maar herken het probleem (gelukkig!) niet. Mijn broeken gaan echt jaren mee..

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je leert er mee leven:p Ik heb het trouwens niet dat ze binnen een halfjaar kapot zijn.. Maar ik heb dan wel 7 spijkerbroeken en 4 leggings ofzo. en ik draag hooguit 4 dagen per week een broek.. dus daardoor slijten ze wat minder snel. De prijs van een broek maakt hier niks uit, een broek van 20 gaat net zo snel stuk als een broek van 100...

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb het enkel bij leggings. Andere broeken doe ik jaren mee.

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Kan niet zeggen dat ik smalle heupen heb. Heb een vrij smalle taille en brede heupen waardoor een goede broek vinden al lastig is. Passen ze om mijn bovenbenen goed zijn ze vaak aan de taille te wijd en andersom..

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Prijs maakt hier idd ook niks uit. Denk dat ik binnenkort maar eens flink op broekenjacht ga, en jurkjes of rokken jacht ;)

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    herkenbaar - van het weekend mijn 2e broek in 2 weken tijd in de kliko kunnen mikken - vreselijks frustrerend ... Zit er ernstig aan te denken om van die leren applicaties erop te naaien (aan de binnenkant dan). Het zijn namelijk altijd mijn lievelingsbroeken waar dit gebeurd :x

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik heb nu ook bij 2 broeken die gaten. Baal ook echt enorm.

18. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Heel herkenbaar, waardeloos...

Het duurt nu overigens wel iets langer, fiets niet meer zo vaak. ;)

Edit: dat niet meer zo vaak fietsen is dan weer niet bevorderlijk voor mijn al te dikke bovenbenen. :p

19. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Dit heb ik ook heel vaak gehad. Vooral met broeken van de Primark en H&M.
    Ik heb nu een aantal Miss Etam en C&A broeken, die blijven vooralsnog heel mooi.

20. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gebeurt hier ook bij bijna alle broeken. Heb altijd al moeite met het vinden van een passende broek en dan zijn ze ook nog heel snel kapot. Heb nu bij een paar broeken een stuk erop genaaid. Het ziet er niet heel geweldig uit maar als ik toch niet de deur uit moet spaart het weer mijn goede broeken.

Deel Deze Pagina