En dan precies tussen je grote teen in een blaar door de slippers en toch moet ik ze morgen weer aan hoppa pleister er tussen en lopen maar hoop ik dan( stil staan is geen optie). Maar wat doet dat zeer zeg pfff.. Op je hielen ook zo fijn met nieuwe schoenen. Altijd als ik nieuwe schoenen of slippers heb dan eindig ik met blaren auwwwwwwwwwwwwww.
Ik heb ze dan weer meestal onderaan mijn voeten aan de rand. En dan kleef je er op reis een compeed op, omdat je sowieso verder moet ... en dan heb je de volgende dag vlak ernaast een mega bloedblaar . En als die twee ondingen dan eindelijk een beetje genezen zijn ... staat er weer een volgende. Ik ken het dus . Als ik blaren heb verdraag ik bovendien geen sandalen (sletsen verdraag ik sowieso niet). Had op reis 2 paar schoenen mee: 1 paar sandalen en 1 stel sneakers. In een heet Griekenland 12 dagen op mijn sneakers kunnen rondlopen dus.
Heb er ook eentje, maar dan tussen mijn kleine teen en die daarnaast in. Irritant! Mn voeten zijn ook wat opgezwollen door de hitte bah Maar morgen nog een dag werken en daarna lekker de voetjes omhoog
Anders geen pleisters maar alleen leukoplast gebruiken. Zo erd mijn blaar ingetaped tijdens de avondvierdaagse en geen moment last meer gehad.
Ik gebruik ook altijd leukoplast tape en dan dakpansgewijs plakken. Ik heb er deze zomer nog geen last van gelukkig, sowieso in algemeen niet snel last van.