Blaren. het is fijn. NOT> haha.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

En dan precies tussen je grote teen in een blaar door de slippers en toch moet ik ze morgen weer aan hoppa pleister er tussen en lopen maar hoop ik dan( stil staan is geen optie).
    Maar wat doet dat zeer zeg pfff..

Op je hielen ook zo fijn met nieuwe schoenen. Altijd als ik nieuwe schoenen of slippers heb dan eindig ik met blaren auwwwwwwwwwwwwww.

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik heb ze dan weer meestal onderaan mijn voeten aan de rand.
    En dan kleef je er op reis een compeed op, omdat je sowieso verder moet ... en dan heb je de volgende dag vlak ernaast een mega bloedblaar :(.
    En als die twee ondingen dan eindelijk een beetje genezen zijn ... staat er weer een volgende.

Ik ken het dus ;).

Als ik blaren heb verdraag ik bovendien geen sandalen (sletsen verdraag ik sowieso niet). Had op reis 2 paar schoenen mee: 1 paar sandalen en 1 stel sneakers. In een heet Griekenland 12 dagen op mijn sneakers kunnen rondlopen dus.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohhh zo'n rotplek is dat!

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Heb er ook eentje, maar dan tussen mijn kleine teen en die daarnaast in. Irritant!
    Mn voeten zijn ook wat opgezwollen door de hitte bah
    Maar morgen nog een dag werken en daarna lekker de voetjes omhoog ;)

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Compeed pleisters! Ideaal spul, pijn verdwijnt als sneeuw voor de zon.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Anders geen pleisters maar alleen leukoplast gebruiken. Zo erd mijn blaar ingetaped tijdens de avondvierdaagse en geen moment last meer gehad.

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik gebruik ook altijd leukoplast tape en dan dakpansgewijs plakken. Ik heb er deze zomer nog geen last van gelukkig, sowieso in algemeen niet snel last van.

Deel Deze Pagina