Wie heeft er net als ik nog niks gehoord over de aangifte? Wij hebben 6 Maart aangifte gedaan maar nog niks gehoord, we zijn geloof ik een van de weinigen? Het komt vast wel maar ik ben benieuwd of er nog meer zijn.
heb ook nog niks gehad, hier halfweg maart aangifte gedaan. nou kregen we hier dit keer maar een heel klein bedragje terug hoor.
hier ook nog nik gehoord,ook ongeveer half maart ingevuld. Ik heb het laatst even terug gekeken van een paar jaar, en alle jaren rond 25 mei gehad.
Hier ook nog niets hoor. Maar onze belastingsadviseur stuur altijd alles 30 maar op (altijd net op tijd) en we krijgen het altijd in juni.
Ik heb vorige week de brief gekregen, mijn man heeft hem nog niet. Terwijl we de aangifte dus samen hebben gedaan.
Ik heb vorige week mijn brief gehad en van mijn vriend lag hij gisteren in de bus, wij hebben eind maart aangifte gedaan, net op tijd dus...
Wij hebben hem ook begin maart verstuurd maar tot op heden niets gehoord..je krijgt toch altijd eerst een brief? en daarna komt meestal al gauw het geld op je rekening?
Ze zijn nog steeds op tijd als je voor 1 juli bericht krijgt, en dat wil dan niet per se zeggen een bericht dat het geld wordt gestort. Nog even geduld Hier ook nog niks btw. Maar meestal krijgen wij het half juni, ongeacht wanneer we m ingeleverd hebben.
Heb even terug gekeken vorig jaar had ik het op 26 juni binnen,dus zal het wel weer tegen die tijd komen
Vriend en ik tegelijk ingestuurd, ik heb t al op de rekening en vriend nog niet eens de brief gekregen. Normaal kreeg ik het ook altijd eind juni nu begin maart.
lekker wou dat het hier er ook al was,willen ons appartement ff opknappen,nieuwe vloer en alles op nieuw schilderen dus het is welkom hahhah!!
Hier zitten we er ook met smart op te wachten! Willen de tuin aanpakken, maar eerdere jaren kregen we het ook pas in juni. Ongeacht wanneer de de aangifte gedaan hebben. Nu heb ik deze in januari al gedaan.. Ach ik zal t wel zien, komen doet het toch wel