Hoi Sinds onze kleine er is, gaat onze hond (6 maand oud) regelmatig heel lief tegen d'r aanliggen. Nu is mijn vraag, waarom doet ze dit eigenlijk? Hoe lief het ook is, ik laat ze nooit alleen samen. Ik ben alleen heel erg nieuwsgierig waarom woef dit doet. Heb er net een foto van gemaakt, staat in mijn album!
Oh wat verschrikkelijk lief! Zo aan de foto te zien, straalt er niks van dominantie af of i.d. Hij/zij ligt lekker bij dr voetjes. Ik denk dat ze het puur voor de liefde en de warmte doet. Heerlijk knuffelen met 1 van haar roedelleiders
Nee onze woef is idd heel erg lief, maar toch laat ik ze niet alleen En ze is idd aan het knuffelen, ze kruipt steeds iets dichter tegen mn dochter aan, heel schattig
Hahaha nee nooit je kids met beesten alleen laten. Wij hebben ook een pup van 12 weken, en zoooo leuk om ze samen "bezig" te zien. 2 kleine hooligans
Ik denk dat het pure bescherming is. Heel goed bedoeld van je hond uiteraard. Maar het kan zijn dat wanneer er een vreemde in de buurt komt dit asl een soort bedreiging kan overkomen. Dus let wel altijd op. Het ziet er overigens wel heel schattig uit. JS
Ow dat wist ik niet. Heb het ooit ergens op internet gezien, en daar stond dat het een friese naam is.
De hond ligt gewoon lekker bij het nieuwe huisgenootje. Is alleen maar erg lief en moet je gewoon van genieten!
Denk dat de hond gewoon lekker wilt liggen maar ook ondertussen "het kleine mensje"wil beschermen voor jullie. Dus dan maar er bijna bovenop kruipen zodat hij zeker weet dat het met dat "mensje"niks kan gebeuren. Hond van een vriendin van mij doet het ook met de 3 maand oude baby, maar als bv er dan iemand in huis komt, die de hond niet goed kent, en baasje let er niet goed op, is de hond al klaar om aan te vallen. Puur beschermen, honden voelen aan wanneer iets zwak is, of in elk geval niet zich kan verzetten tegen iemand anders. Lekker onschuldig, en de baby blijftt lekker warm, die 2 zullen later grote vrienden worden. Maar idd, hou het wel in de gaten, denk opzich dat je rustig weg kan gaan maar voor de zekrheid, laat ze niet te lang alleen samen. Hier heeft mijn hond al aan mij laten zien, dat het gedrag in een keer om kan slaan. Suc6 en geniet van het schattige stelletje.
Wat schattig... Is het een sharpei? Mijn schoonvader heeft ook een sharpei en die is ook helemaal gek op de kleine. Lekker van genieten en vooral veel foto`s maken.
Haar vader is een sharpei en de moeder is een kruising jack/york En ja, zo af en toe kan ze er wel "in" kruipen