De titel zegt het al hoe zie je jezelf over 5 jaar? Laat ik zelf beginnen Getrouwd met mijn knappe lieve vriend. Wonende in onze mooie hoekwoning, we hebben namelijk net een nieuwbouw huis gekocht. En uiteraard hoop ik moeder te mogen worden. En dan ook thuis te zijn, want zou persoonlijk niet m’n kinderen naar een dagverblijf willen doen. En verder heb ik niet veel wensen
Grijs van alle puberzorgen Niet echt een beeld bij 5 jaar. Gezin met 6 kinderen van jongvolwassen tot kleuter, misschien dat er al serieuzere liefdespartners bij de kinderen zijn.
Oef 5 jaar.. er kan zoveel veranderen in 5 jaar, dat heb ik de afgelopen 5 jaar wel gemerkt.... Dan ben ik 40 (omg) en mijn dochter 9... Dan hoop ik een fijne baan voor overdag doordeweeks te hebben en het liefst zo dat ik de schoolvakanties vrij kan nemen of evt savonds kan werken zodat mijn dochter dan niet naar een buitenschoolse opvang moet. Een man zie ik nog niet in de komende 5 jaar maar wie weet hoe het leven loopt he. Ben er nog helemaal niet aan toe, het single leven met mijn dochter bevalt me helemaal prima.
Hier krijg ik al regelmatig te horen dat ik grijs word. Dus over 5 jaar ben ik een duif denk ik 5 jaar is een heel eind. Ik hoop dat ene dochter dan een eigen huis heeft, wie weet wel samen met een leuke vent
Ik hoop nog steeds hetzelfde dan nu. Gelukkig getrouwd met mijn man en onze twee kinderen in ons mooie huis dan ben ik heel erg blij!
Ik hoop dat er over 5 jaar meer rust is in het gezin, minder zorgen. De oudste is dan 17 en de jongste 11. Dus ik ga er vanuit dat we dan ook weer makkelijker dingen samen kunnen doen. Dat mis ik nu echt wel heel erg want we hebben het zo hard nodig maar het is wat het is.
Hopelijk eindelijk mama dan Voor de rest even gelukkig als nu met mijn man, samen in ons huis wat tegen dan helemaal verbouwd is En hopelijk met meer energie en minder pijn dan nu, wie weet zelfs terug aan het werk
Hopelijk tegen die tijd meer tijd om weer te gaan daten en een relatie aan te gaan met iemand, maar single is ook prima. Een andere baan dichter in de buurt. Een woning in een ander dorp, ik wil hier al jaren weg maar de woningmarkt is ook hier een drama. Een gelukkig kind die lekker in zijn vel zit.
Ik hoop dat wij dan in rustiger vaarwater zitten en meer ons eigen leven kunnen en mogen hebben. Dat onze dochters (20 en 18) dan allebei mooie stappen hebben gemaakt en een rustig en gelukkig leven mogen leiden. Beide dochters hebben ass en adhd en het leven verloopt zeer pittig voor ze (en dus ook voor ons). Iets met grijze haren zoals hierboven gezegd . We zijn enorm toe aan rust .
Ik hoop vooral dat de kinderen goed blijven gaan en dat ze ondanks de extra zorgen gelukkig zijn en hun eigen pad kunnen (blijven) volgen. En dat ze motorisch gezien niet achteruit gaan. En ik hoop dat ons nieuwe huis dan echt ons droomhuis is geworden en we daar gelukkig zijn als gezin.
Ik hoop dat ik over 5 jaar ben opgeklommen naar filiaalmanager bij de Kruidvat. Verder nog steeds gelukkig getrouwd en wonend in onze huidige woning.
Heb ik hopelijk meer ruimte voor mijzelf. Wie weet zelfs bezig met reïntegratie traject... En ik hoop dat mijn moeder en schoonouders dan nog steeds in leven zijn.
Over 5 jaar hoop ik dat mijn gezin en familie nog even gezond en gelukkig is. Ik verwacht dat we nog in dit huis wonen en we veel mooie reizen maken om de kinderen de wereld te laten zien. Voor mij hoeft er in de basis niets te veranderen. Ik ben gelukkig
Dan is mijn oudste aan het studeren. En de jongste op de middelbare.. een reguliere school die hem kan begeleiden in zijn autisme, en waar ze een leerweg in de ict kunnen bieden. Hopelijk zonder te veel strubbelingen en zorgen. En dat hij langzaam maar zeker ook naar zelfstandigheid kan groeien. Zelf ben ik ongeveer 10 kilo lichter dan nu. Zit ik lekker in mijn vel en heb ik plezier in mijn werk als testautomatiseerder met ongeveer 5 jaar ervaring. We wonen nog in hetzelfde huis als nu. En zijn nog net zo gek op elkaar als 20 jaar geleden. Ik nog grijzer dan ik al ben. En mijn man nog een stukje kaler.
Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe ik mezelf zie over 5 jaar. 5 jaar geleden was ik er bijna niet meer geweest en had ik niet het vertrouwen dat ik er 5 jaar later nog zou zijn. Maar here I am Ik ben in ieder geval gestopt met echt kijken naar de toekomst. Al hoop ik natuurlijk dat ik nog steeds gelukkig ben zoals ik nu ben. Geen ambities in m'n werk. Ben blij zoals het nu is. En ik heb dan heerlijk 2 pubers in huis.
Over 5 jaar...de opties Vrij van studieschuld (dat is gelukkig al eerder) G is dan net naar de middelbare R in groep 5 (of 4) Woensdags tm vrijdag ochtend kunnen we een aantal uur genieten van het feit dat je gestofzuigd hebt. Lijkt me een wonderlijke sensatie. Hopelijk nachten dat je ook redelijkerwijs kan verwachten in de ochtend voor t eerst gewekt te worden door je wekker. Studie mogelijkheden te over...