hahahaha Yeps...ben zwanger...zou een jongetje zijn. (hopelijk kom ik dat de 14e deze maand echt te weten ) Heeft zwart har en blauwe ogen (heb zelf bruin haar maar me man heeft wel blauwe ogen..dusss ) whahaha...de papa is: zie foto en wat er onder staat hahahahaha *trots* You little Fabio-stalking vixen! Admit it- the only way this could happen is if you tripped him and beat him to the floor. Congratulations on your cat-like reflexes.
Nou en bedankt he dat jullie allemaal de vader van mijn kind ook hebben gehad! hihi ik had hem als eerste he! eerste liefde roest niet zeggen ze toch?!? hihi
ik was idd ook zwanger dus dat klopt en dat het jongetje wordt klopt ook. Tja......... maar de vader was jesse jackson (ik weet helemaal niet wie hij is).dat klopt dus niet. Mijn zoontje zou bruin haar hebben en groene ogen.
It's A Boy! Debbie, you're going to be the proud parent of a baby boy, and just look- isn't he just so damn cute! Based on our remote test results, your beautiful baby boy will weigh about 6 lbs, 15 oz and have black hair and green eyes. Truly a Wonder To Behold! Would you like to know who the lucky father is? Our Genetic Validator module has processed that data and determined who the father must be. Click the "Who's The Daddy?" button to find out. wat weten hun wat ik niet weet ? hahahaha en de daddy Bill Clinton? dacht het ff nie he :-&
Anabella toch, foei! Hier, dit is mijn buurjongen... Holy &#%@! You seduced the neighbor's kid, you cradle-robbing hussy! I hope for your sake he's over 18. We sure hope he resembles your husband. . .
ik ben zwanger van een jongetje! de vader heb ik snel weg geklikt haha wat een engerd! Maar wel grappig dat ie bruin haar en bruine ogen heeft!dat heb ik ook! liefs
bij mij is de vader Boss HOGG van The Dukes of Hazzard. hahahahaha, die dikke man, met dat witte pak en witte cowboyhoed. hahahahaha...
Pfff... Ben zwanger van een jongen... papa is Arnold S. Zou 25 december geboren moeten worden... Dan mag mijn lijf wel eens opschieten... Oh ja.. de naam: Nathan William Schwarzenegger... Whahahaha!
Haha nou bij gaf hij aan zwanger van een meisje (waar ik net ook een pendel van kreeg) en van Bill Clinton, toen ik hem nog een keer deed weer zwanger van een meisje en van de buurjongen. Ik hoop dat die zwangerschap van een meisje klopt maar van Bill of de buurjongen ale: Haha
Potverdorie hee, jij hebt meer mazzel dan ik! Ik kan me trouwens ook helemaal geen vrijpartij met Dick (what's in a name?) herinneren... had ik zeker een slokje op
haha hij klopt wel dat ik zwanger ben een een jongen. MAAAAAAAAAR als ik hem bij de buurvrouw invoer ben ik niet zwanger ? en me buurvrouw is ook zwanger volgens de test haha zij is lesbisch en moet niks van mannen hebben haha
Ik heb de test al meerdere keren uitgevoerd... elke keer krijg ik een ander antwoord.. en andere papa's.. ZELFS AL EEN KEER EEN VROUW ALS PAPA!
Ach, laten we daar niet moeilijk over doen. Een goeie buur vindt het niet erg om het één en ander te delen, toch?
'you're going to be the proud parent of a baby girl, and just look- isn't she just so damn cute! Based on our remote test results, your beautiful baby girl will weigh about 14 lbs, 7 oz and have brown hair and brown eyes. Truly a Wonder To Behold!' 14 pond! Moet er niet aan denken. En alsof DAT nog niet erg genoeg is: OMFG! We didn't even know that Michael Jackson had DNA compatible with Earth women. Don't blame us if your kid turns out to be a Smooth Criminal. :-& Ik ben uitgesproken...
hahah ik ben zwanger van de mailman,krijg een jongen met rood haar.Heb vandaag iui inseminatie gehad,zou iets verwisseld zijn? groetjes gemma