Ook ik ben zwanger van een jongetje. De vader is Fabio (geloof alleen niet dat mijn man er zo blij mee is )
OMG! Ik ben zwanger van een jongen volgens de test (klopt) maar of ik zo blij moet zijn met de vader..... : : The Pope Oh, girl- that is just so wrong on so many levels, we don't even know where to begin. Thanks for bringing down the Catholic Church single-handedly.
Oke... Nu vind ik het niet leuk meer....! Ik klikte op 'Birth Certificate' en daar staan gewoon 2 namen die we écht voor ons kindje hebben!
pfffffffffffffffffff mijn dochter wordt op 25 december 2006 geboren met 12 pound 15 ounce! O,ja de vader is Fabio? Nee dank je, ik hoop niet dat mijn kindje zo zwaar wordt zeg. Dan scheur ik uit van kop tot staart denk ik
haha gisteren was ik nog wel zwanger en vandaag niet meer. dan vraag ik me af wie er nu de hik heeft in me buik haha
Ik krijg een meisje, en mijn moeder krijgt een jongen. Ja hoor, volgens de test zou zij ook zwanger zijn
Ik ben zwanger(hoewel mijn dochter al 22 maanden is) en de vader is : Michael Jackson zal mijn man leuk vinden om te horen Owja en het is een meisje en ze gaat Kate heten 8)
Ik ben zwanger van een jongen met bruin haar en bruine ogen waar ik op 25 december van zal bevallen.13 pond,nou nou! De vader is Fabio (wie?) en het kindje zal Evan Aidan Fabio heten. Heb het al een paar keer gedaan en er komen me toch mooie namen op man!