wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summer, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    mijn vraag is eigenlijk hoelang overtijd om te testen.
    ben net een goede maand gestopt met de pil, maar heb allerlei kleine kwaaltjes. ben in een keer steedsheel vroeg wakker terwijl ikaltijd een uit slapen ben.
    vanmorgen in een schoonmaak aanval.
    last van mijn onderrug al een goede week.
    af en toe steken in mijn onderbuik maar geen ongie krampen.
    wanneer zouden jullie gaan testen?
     
  2. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    je hebt testen die je vier dagen van tevoren moet doen...
    en andere testen zijn er die je kunt doen vanag de eerste NOD dag.
    ik zit in hetzelfde schuitje alleen ik zit in ronde 3....
    wil ook graag testen maar aan de andere kant niet, ben bang voor teleurstelling!!!

    groetjes babs
     
  3. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    hallo summer had ik ook last van toen ik net was gestopt met de pil alleen ik was aan het ontpillen is heel irri :( afwachten maar!!!

    suc6

    kuzz anita
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    je kan vandaag testen zie ik :D
    spannend hoor!

    ik had te vroeg getest en ik werd er gek van haha.
    toch bleek ik zwanger te zijn.
    ik teste op de dag dat ik kon testen en test was positief,wel licht maar was positief.
    week later voor alle zekerheid voor mezelf een clear blue test gedaan en daar kwam een dikke + op te staan.

    je kan in 1x zwanger zijn,dat was bij mij het geval,en bij andere hier ook.
    het kan ook zijn dat je aan het ontpillen bent,dat kan soort gelijke klachten geven.
    maar het kan dus ook goed zijn dat je wel zwanger bent!
    en daar hoop ik op voor je ;)
     
  5. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    vanaf 8 dgn na bevruchting is het al mogelijk om te testen, alleen niet alle zwangerschapstesten zijn even gevoelig voor het hcg hormoon.

    dat verschilt dus per test, het beste zou zijn als je geduld hebt om te wachten tot je overtijd bent, maar ja ik ben ook wel eens ongeduldig geweest vanaf dat ik bezig met met klussen en tja het is dan niet echt een telleursteling omdat ik wist dat je het alijd maar moet afwachten, ik probeer deze maand echt even af te wachten tot volgende week (die testen gaan er anders wel heel snel doorheen op deze manier ;) )

    succes in ieder geval
     
  6. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    hoi summer,

    ik zou inderdaad wachten totdat je echt een paar dagen goed overtijd bent. en tja die symptomen kunnen ook te maken hebben dat je met de pil bent gestopt. je lichaam moet weer regelmaat krijgen.

    succes vrg suzie
     
  7. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Summer,

    Spannend voor je! Denk inderdaad dat je het beste kan testen als je overtijd bent. Dat is vandaag toch? Gewoon een testje wagen! Wie weet :D !!!

    Zelf ben ik nu 2 maanden gestopt met de pil en mijn cyclus ligt rond de 28/29 dagen. Ook ik heb constant last van ongi-achtige verschijnselen.

    Succes met testen :p !!!

    Liefs Patricia
     
  8. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    ik heb gisteren getest, maar deze was negatief...
    ik ben nu 1 dag overtijd en nog steeds niet ongesteld... ook geen symptomen dat het elk moment gaat komen.

    ik had wel afgelopen vrijdagochtend tot zaterdagochtend wat bruine afscheiding..

    kan het zijn dat ik te vroeg heb getest???
    heb al een paar keer gevraagd bij andere onderwerpen maar het wordt me niet echt duidelijk, weten jullie het?

    groetjes babs
     
  9. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    de zw. testen die wij op het lab hebben kunnen al een zw. aangeven bij 24 IU/L of MIU/ML dat is ongeveer 14 dgn na de bevruchting.
    maar vrouwen (zoals ik)...
    die weinig hcg in urine aanmaak
    kan je die hoeveelheid ook pas na 21 dagen na de bevruchting zien.

    ik hoop dat je hier wat aan heb babs.

    gr. peetje
     
  10. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    daar is in principe ook geen helder en duidelijk antwoord op te geven, als je wel zwanger zou zijn zou het kunnen dat je nog niet genoeg hcg waardes nog niet hoog genoeg is zodat de test deze ook waarneemt.

    toch nog maar even afwachten en het over een dag of 2 als je nog je periode niet hebt nog maar een keer testen.

    heel veel succes in ieder geval.

    groetjes
     
  11. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    dank jullie wel...
    ik heb zondag getest (gisteren dus) en wacht tot a.s zaterdag als ik dan nog niet ongesteld ben dan doe ik nog een testje...

    groetjes babs
     

Deel Deze Pagina