Tjee, wat een onding. Afgelopen vrijdag ben ik bij de gyn geweest, deze zei dat er met 2 dagen een eitje zou zijn en volgens mij heb ik hem op zondagmorgen gevoeld. Nu dacht ik eens leuk op brabbel die online zwangerschapstest te doen, maar tjongejonge, wat een vaagheden op de site. Als ik van dat ding uitga, heb ik maar 25% kans op een bevruchting, terwijl we netjes op de gyn (en stiekum ovulatietest) af zijn gegaan en dus optimaal van dit eitje gebruik hebben gemaakt. Vrijdag, zaterdag op zondag nacht en maandag geklust, dus dat zit wel snor. Nu zegt dus de site van niet. Kijk, het is natuurlijk maar kansberekening, maar ik vraag me toch af hoe het nu zit met de anderen hier op de site. Wat zijn jullie ervaringen met deze test en klopt er iets van?
onzin! krijg soms te horen dat ik 87 % zwanger ben.. nou meid, ben nog nooit zwanger geweest..(1 keer heeeeel kort)
tis een grappig iets om te doen en ligt er maar net aan wat jij hebt ingevuld. zo staat er ook de vraag of je meerdere malen sex hebt gehad en als jij dan nee antwoord dan zal het percentage ook lager zijn, vul je in dat je meerdere keren sex hebt gehad je eisprong hebt gevoeld en de datum ingeeft zal je kans ook hoger zijn volgens dat ding... geef je geen datum van ovulatie in maar alleen maar de laatste dag van je menstruatie, je cycluslengte dan berekend hij zelf wanneer jij ongeveer je eisprong zou hebben zeg je dan ook dat je meerdere keren rond die periode sex hebt gehad zal ie ook ongetwijfeld 60% aangeven dat je kans hebt, maar het zijn maar online dingen waar je totaal geen indicatie aan mag aflezen tis er gewoon voor de fun, elke keer weer heb je 50-50 de kans op zwangerschap meid, tis maar net wanneer de goede zwemmer bij het juiste rijpe eitje komt... succes