Ontpillen en buikpijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rozemarijn, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozemarijn

11 nov 2006
    25
    0
    0
    Dag allemaal,

Ik ben eind juni 2006 gestopt met de Diane-35, na die 15 jaar zonder onderbreking te hebben geslikt. Na mijn pil-menstruatie ben ik niet meer ongesteld geworden. Mijn huisarts gaf er de voorkeur aan om te wachten tot januari 2007, omdat hij het beter vindt om de natuur zijn gang te laten gaan. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, gaan ze een inwendige echo doen. Ik ben bang voor PCOS, maar dat leek hem niet logisch omdat ik daar de kenmerken niet voor heb en vroeger altijd een regelmatige menstruatie had (voor zover ik me kan herinneren). Nu heb ik de laatste paar weken bijna continu een zeurende pijn in mijn onderbuik. Ik heb al een test gedaan, maar ik ben niet zwanger. Verder heb ik last van haaruitval, vet haar en een vette huid, maar dat zijn volgens mij normale verschijnselen bij het ontpillen. Van buikpijn kan ik echter niks vinden op deze site. Ik begin me daar nu toch wel zorgen over te maken! Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me meer vertellen? Alvast erg bedankt voor jullie reacties!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik had ook veel buikpijn na het stoppen.
    Heb het hier wel vaker gehoord.

groetjes

3. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey,

Ik ben afgelopen augustus gestopt met de pil (microgynon 30). Nu had ik na mijn laatste eisprong constant last van misselijkheid, duizeligheid, zere borsten buikpijn en haaruitval. Het leek inderdaad erg veel op zwangerschapsverschijnselen. Ik een week overtijd dus een test gedaan negatief. Na inderdaad ongi te zijn geworden bleven de klachten nog even.

Daarna ben ik naar de huisarts gegaan en hij zei inderdaad dat dit de klachten waren van ontpillen. De een heeft er meer last van dan de ander. Nu ben ik 3 weken verder en heb nergens meer last van.

Succes leeuwinnetje

4. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik ben in september gestopt met Marvelon. Ik heb veel buikpijn gehad en ben ook misselijk geweest. Dus het kan erbij horen hoor...Ontpillen kan een serie aan klachten geven.

5. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    wat voor klachten kan je dan allemaal krijgen. Ik weet niet waar ik mijzelf moet zoeken op het moment. Veeeeeeeeel buikpijn. Hij blijft de hele dag hangen. Vies slijm. Veel naar de wc. gevoelige buik. Vette huid. Ik hoor het graag.

cindy

6. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hoi

ik heb ook ongeveer 15 jaar (volgens mij nog wel wat langer) de diane 35 geslikt, die houdt een vette huid ook juist tegen ( en pukkels e.d.) daarom ben ik ooit aan die pil begonnen om dat tegen te gaan. toen ik stopte kreeg ik het na een paar weken weer net zo hard terug, pukkels, vet haar vette huid e.d. ook had ik toen ik net gestpt was last van buikpijn en werden de klachten voordat ik ongi moest worden ook 10 keer zo erg weer, het is vervelend he

7. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Ik heb altijd marvalon geslikt en daarna microginon. Ik heb vroeger nooit een vette huid gehad en pukkels, dus tja. Het is afwachten denk ik. Iemand anders nog tips of ergens last van gehad?

cindy

8. daphnation

4 okt 2006
    58
    0
    0
    receptioniste
    Terneuzen
    Hai ladies,
    kom ik ook weer even door de bocht. Ik ben gestopt in september met de pil en na 50 dagen pas ongi geworden, voor mijn ongi had ik dus echt idd alle klachten van een zwangerschap; krampen, pijnlijke tepels, misselijk, puistjes en haaruitval. Bleek toch ontpillen te zijn.
    Ik lees ook veel van zwangeren dat juist als ze werkelijk zwanger zijn dat ze in het begin helemaal geen symptomen hebben en zich niet zwanger voelen. Ik denk dat we ons daar maar op moeten richten? wie weet dat wij dan ook een gat in de lucht springen na het lange w8en :(:

Deel Deze Pagina