Hai, Ik heb al verschillende keren gelezen dat de Etostest zo onbetrouwbaar is, maar niet het waarom?? Wat doet hij verkeerd? Geeft hij negatief aan, terwijl je wel zwanger bent of net andersom. Ben eigenlijk wel benieuwd waarom deze tests niet goed zijn?
Ik denk dat de test net zo goed is als andere testen. Alleen heeft iedereen haar voorkeur voor een merk test. De ene test is wel duidelijker met aflezen dan de andere test, en zo ontstaat ontevredenheid over een merrk test. Maar ik denk dat de etos test net zo betrouwbaar zou zijn als iedere andere test. Ze worden overriggens niet voor niks verkocht.
Hoihoi! DE etos test is niet betrouwbaar, ik heb het uit eigen ervaring ondervonden, Ik was 1,5 week overtijd toen ik een etos test deed omdat mijn borsten zoveel pijn deden. De test gaf negatief aan, terwijl er toch echt wel hcg in de urine aanwezig was...na 1,5 week en duidelijke sympthonen. ( ik was nl wel zwanger maar wist het dus niet en test gaf ook niks aan) Ik ben gaan powerplaten...gevolg dag erna...bloeding...bleek miskraam! Voor mij geen etos testen meer! IK vraag me soms nog wel af...als ik een andere test had gedaan en wist dat ik zwanger was...dan zou ik niet gaan powerplaten...en had ik nu... Helaas... Liefs Ninetje @Jolanda, ik heb gistren een heel stuk over servixslijm geschreven gezien er nogal veel vragen over afscheiding was...waar is dat gebleven? Liefs,
Wat erg Ninetje, ik hoop voor je dat je snel in de gelukkige positie mag zijn dat je weer zwanger bent, Liefa Angelaa
iedere test is 99% betrouwbaar, misschien heb je net bij die ene procent gehoord? Heb ook ooit van een kennis gehoord dat bij elke zwangerschap geen 1 test positief was terwijl ze gewoon zwanger was, bij alle zwangerschappen hebben ze het dmv een echo moeten kijken of het zo was of niet
De Etos test die ik een keer heb gekocht gaf een horizontale streep... en nee dat hoort niet. Die hoort gewoon ook verticale strepen te geven. Daarom voor mij geen Etos testen meer! Maar denk wel dat als de test niet kapot is dat ie gewoon betrouwbaar moet zijn. Groetjes Daphne
Bij mij gaf etos test negatief aan terwijl ik toch echt hartstikke zwanger ben. Misschien had ik een kapotte test? Geen idee.... Mijn vertrouwen in de etostest is niet zo geweldig om eerlijk te zijn
@Ninetje ik heb even zoekfunctie gebruikt maar kom nergen een berichtje tegen hoor van jou over servixslijm ook niet in archief of prullebak weet je de topic nog en had je hem zelf geschreven ? of onder een topic van een ander want ik kan niets vinden erover dan moet iemand hem hebben verwijderd of er is iets fout gegaan met het plaatsen van je topic ik ga even navragen bij de andere modjes voor je je hoort nog van me
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ht=#230611 gevonden ik keek met me neus thxie natasja die heeft hem gevonden voor je zoals je ziet hij staat er dus nog steeds Ninetje vermoed alleen of je hebt geantwoord of iemand heeft hem samen gevoegd maar je ziet hij is er nog teminste je berichtje
Hoihoi deb! Ik heb hem ook al gevonden onder het tpoc *even over afscheiding* Iemand heeft em verplaatst, wel jammer want het is toch een vrij belangrijk iets als je zwanger wilt worden. Ik heb gistren geprobeert om een aantal opperators een pb te sturen maar om de een of andere reden is dit niet gelukt... Bedankt voor de moeite! Top site hier!! Heb het prima naar me zin en ben blij dat we samen zo leuk met elkaar zijn! Echt leuk! Liefs, ninetje
Ik denk dat door de titel van het topic wel meerdere meiden het lezen hoor...het gaat tenslotte over de afscheiding. Als ik hem niet zelf geschreven had, was ik dit topic zeker even gaan lezen....komt goed!!
Ik hoop t! Ik heb er nl veel aan gehad toen met mijn eerste zwangerschap...en deze periode ook...alleen was mijn lief niet thuis..toen het zover was... Voor jou nog ff spannend sandra!! Liefs Ninetje