Nu bij Oprah

Discussion in 'De lounge' started by Duveldraakje22, May 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dit is echt een verschrikkelijk verhaal van een 15 jarig meisje dat zwanger was geraakt. Na de geboorte heeft ze haar zoontje met een mes gestoken en haar vriend heeft het jochie in een plunjezak in een groeve gegooid.

Ze zit nu een straf uit van 6 jaar! :confused:

Liefs,
    Duveldraakje

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

yep, ik zit te kijken.... Brrr.... tegelijkertijd voel ik mijn kindje in mijn buik bewegen... Het gaat mijn inlevingsvermogen dus te boven..

Amber

3. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    Ik zat ook te kijken, belachelijk toch! Bij de juni mama's zeggen we ook al, geef dan je kindje op voor adoptie!

En dan 6 jaar......!? Veel te kort. Levenslang en niet in een luxe gevangenis, maar alleen 4 muren en een houten plank om te slapen en water en brood en verder geen andere luxe.

Sorry, kan hier niet tegen :evil: :evil:

Groetjes Cindy

4. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Ik heb ws gisteren een miskraam gehad. Kon alleen maar denkien, wat stom, ik zit te huilen om mijn miskraam, terwijl jij je kind vermoord en weggooid. Wat een rare wereld!

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik kan het ook absoluut niet bevatten. Mn meisje is nu zo lekker aan t bewegen in mn buik, ik kan me echt niet voorstellen dat je zoiets kan doen.
    @Zena: Ik hoop voor je dat je toch goed nieuws krijgt en dat je toch nog wel zwanger bent.

Liefs,
    Duveldraakje

6. Iman

Iman Bekend lid

Jul 31, 2006
    987
    0
    0
    ben net te laat.. ff wachten voor het laatste deel.. Mn meisje heeft een beetje koorts ik maak me vreselijk druk en zij steekt dr kind gewoon dood... kan dr niet bij hoor dat iemand daartoe in staat is..

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik zit te kijken, heb geen medelijde met haar hoor. ze is zo zielig aan het doen en alleen omdat ze zo bang was dat haar vriend bij er weg liep. wie kan nu een kindje neersteken brrr afschuwlijk.

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    is dat het meisje wat haar tranen eruit zit te persen? (is een herhaling denk ik)
    want dan moet ik niet kijken! zij maakte me echt boos!

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik denk het wel Natas, daarom heb ik het ook al niet opgezet GRRR

10. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    k heb het al vaker gezien

k snap die lui echt niet
    net zo ziek!

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb een miskraam gehad vorig jaar en begrijp niet hoe je een gezond kindje zoiets aan kunt doen als zij heeft gedaan.

Daarnaast kan ik niet begrijpen dat je een lief klein hummeltje dat je net hebt gekregen op zo'n afschuwelijke manier om het leven kunt brengen. Alsof dat kindje er wat aan kan doen.

Er zijn heel veel mensen die graag een kindje willen en het niet kunnen krijgen, die zo'n kindje graag adopteren. Van mij had ze levenslang gekregen!

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Was het kindje niet dood geboren?

13. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik vond het ook zo erg om te horen dat haar vriend op haar buik was gaan staan om hem niet te veel uit te laten puilen. Alsof dat helpt. Het schijnt dat het kindje ook een vervormd hoofdje had. Zo zielig, z'n klein mensje dat in de baarmoeder al zoveel heeft meegemaakt.
    x Linda

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

dat vond ik ook zo afschuwelijk. En waar is meneer nu eigenlijk?

Amber

15. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    Heb een klein stukje gezien tijdens m'n pauze. Heb me ook zo zitten ergeren aan dat kind.
    Hoe kan je........?
    En dan maar vol blijven houden dat ze niet heeft gemerkt of het kindje wel of niet leefde...
    Kan er niet overuit.

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja dit was een herhaling ik had het al gezien.

17. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    Belgiƫ
    Je moet je niet afvragen wat het gaat zijn als ze ooit beseft wat ze gedaan heeft...

Ik blijf altijd voorzichtig in mijn oordeel omdat je per slot van rekening niet het hele verhaal kent (maar ik heb de aflevering ook niet gezien!). Ik denk nog altijd dat je ten einde raad moet zijn om je eigen kind te vermoorden als moeder. Onderzoeken wijzen ook uit dat als een kindje door de moeder vermoord wordt, dat het bijna altijd uit liefde is omdat de moeder geen uitweg meer ziet en het kindje niet kan laten leven in zo'n uitzichtsloze en koude wereld (waardoor adoptie ook geen mogelijkheid is).

Nooit is goed te praten wat ze gedaan heeft, begrijp me niet verkeerd. Maar als het inderdaad om dergelijke moord ging, dan is er niemand die er meer onder lijdt dan dat meisje zelf, en ook al is medelijden inderdaad wat veel gevraagd, toch denk ik dat ze al voldoende veroordeeld is en vind ik het verschrikkelijk dat ze in zo'n uitzichtsloze situatie zat.

Maar misschien was dat hier helemaal niet het geval natuurlijk...

18. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    balen ik heb het niet gezien kan het ook nergens op internet terug vinden. ik wou het eigenlijk wel zien. wat een gestoorde mensen heb je toch!

19. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    zulke mensen zouden NOOIT meer kinderen mogen krijgen! Wat vreselijk erg! :cry:

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    haar vriend heeft trouwens maar 2 jaar celstraf gehad omdat hij het kindje niet heeft vermoord maar alleen heeft gedumpt. hij wil niet toegeven dat hij tijdens de zwangerschap op haar buik heeft gestaan om haar buik klein te houden. het meisje leed tijdens haar zwangerschap aan anorectia en bulimia omdat ze niet dik wilde worden. toen het kindje gevonden werd 6 maanden nadat het in het water was gedumt hebben de ouders nog 6 jaar hun mond kunnen houden. ook hebben ze geen van beiden ooit het grafje opgezocht van de kleine spruit om ook maar een beetje spijt te betuigen. haar moeder heeft het nooit geweten en snapt niet dat haar dochter haar mond niet open heeft gedaan toen de tijd want ze had zeker geholpen.

Share This Page