Blijkbaar zijn er een aantal van de forumleden die sinds deze middag niet meer op de site kunnen. Horen nog mensen dit van andere forumleden? Zelf kunnen ze het niet zeggen natuurlijk omdat ze er niet op geraken
he aantal bij onze leden van de maand ook niet.. die zeggen ook we kunnen er niet op terwijl bij mij wel doet?
hier net hetzelfde probleem, een aantal van de augustusmama's hadden hun msnadres achtergelaten door de verhuisperikelen. Nu ben ik blijkbaar de enigste van de augustusmama's die er nog op kan.
Ik heb het gemerkt, het heeft in ieder geval niet te maken met de verhuizing. Wat de oorzaak wel is zou ik niet kunnen zeggen.
Joeppie, ik kan er weer op! Nu net pas (20:45 u). Het lukte de hele dag niet. Is dat door die verhuizing van de server van deze pagina? Dat zou ook vandaag plaats vinden.
Ik kan natuurlijk iets gemist hebben, maar is die verhuizing nu gecancelled? Het topic over de verhuizing is helemaal leeg behalve de beginpost en verder zie ik er ook geen 1 topic over.
Even die eerste post lezen ! Daar staat idd in dat de verhuizing voorlopig nog niet door gaat en er nog geen nieuwe datum is ! Hier overigens ook de hele middag eigenlijk dat ik er niet op kon komen !
Ik heb inderdaad die eerste post gelezen, maar daaronder staat dat die post het laatst is bewerkt op 3 januari, dus ik dacht oud nieuws. Beetje vaag dus, maar ok, het is duidelijk.
Hoi, We hadden storing, gelukkig dat we niet aan het verhuizen waren anders hadden we met een probleem gezeten waarschijnlijk. Storing lijkt nu opgelost. Lotte