bij de VK blijven of naar gynacoloog?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamasuusje, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    hallo, ik heb een vraagje
    Ik heb mijn vorige zwangerschap de hele tijd bij de gynacoloog gelopen omdat ik een beetje een probleem zwangerschap had. ik had iedere keer weer wat anders. het liep niet echt vlekkeloos.
    Nu heb ik volgende week mijn eerste intake gesprek bij de VK. kan ik daar gewoon blijven nu, of moet ik toch weer naar de gynacoloog vanwege me vorige zwangerschap? ik ben nu 9,5 week en ik voel me nog goed.
    En hoe zit het met de bevalling? ik moest de vorige zwangerschap in het ziekenhuis bevallen omdat ik een probleem zwangerschap had.
    moet ik dan automatisch deze keer weer in het ziekenhuis bevallen vanwege mijn vorige zwangerschap?
    Alvast bedankt!
    Groetjes Suzanne

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Suzanne,

ik wete niet wat de reden was dat je bij de gynaecoloog liep. We hebben afspraken over deze dingen. Maar in principe kun je deze keer wel bij de verloskundige lopen. Je merkt het wel op de intake, als je haar de reden vertelt dan weet zij meteen of je bij haar kunt blijven of toch naar de gyn moet.

Mirjam

Deel Deze Pagina