Klein cadeautje van zoontje voor bruidspaar!

Discussie in 'De lounge' gestart door Woefje85, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hoi allen,

Binnenkort gaan vrienden van ons trouwen en lijkt het mij een leuk idee om van onze boy een kleinigheid te geven! :D

Hebben jullie een idee/wat leuks gekregen/gegeven op een bruiloft ?!

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Wij hebben nog geen kids, dus kan niet even wat wij zouden geven, maar misschien is het leuk om een mooie foto van hem te maken met de tekst: Bedankt dat jullie hebben geholpen om dit een hele leuke dag te hebben gemaakt of iets dergelijks?

3. Koon

Koon Niet meer actief

Een leuke knutsel vind ik áltijd leuk om te krijgen van andere kinderen.
    Een klein canvas schilderijtje die hij zelf 'beschilderd'?
    Of een fles wijn/champagne, etiket eraf halen en je zoontje een nieuw etiket laten versieren?

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wij hebben onze bruidskindjes iets gegeven wat andersom ook wel leuk is. Een klein kartonnenkoffertje met daarin wat kleinigheden ter vermaak. Wat te knutselen, snoepjes, stickers, een mini doosje lego en de topper (dus je kunt ook alleen die geven haha) een wegwerpcamera met een bruidegommetje erop. Die had ik op zo'n webwinkel gekocht met trouwartikelen. Een ware hit!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh eh, zie nu pas dat jouw zoontje het moet geven haha. Dacht dat je iets aan hun zoontje wilde geven :)
    Wij hebben van kinderen knutselwerkjes gehad. Dat is sowieso leuk!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Een tekening of iets anders creatiefs?

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Knutselwerken zijn altijd leuk.

Koop een kaal fotolijstje zonder lak neem wat leuke verfjes en laat hem dit beschilderen en doe er een leuke kaart of tekening in.

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat een leuke ideeen allemaal! Ik denk dat ik een canvas wel leuk vind om hem daarop zn gang te laten gaan met potlood en dan met verf zn handje erop te drukken... Misschien eronder nog bedankt voor de leuke dag ofzo..

Thanks!

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Op mijn bruiloft hebben en mijn 2 neefjes allebei met een wegwerpcameraatje foto's mogen maken, en die hebben ze daarna (samen met hun moeder) voor ons in een leuk album ingeplakt. Was echt heel leuk, hele andere foto's dan de rest. Sowieso schots en scheef, maar ook vooral van dingen die kinderen leuk vinden. Dus spelende neefjes en nichtjes, stukken taart en een voorbijkomend poesje, dat soort dingen. Ik vind het nog steeds 1 van de leukste cadeautjes.

10. Koon

Koon Niet meer actief

Gaaf!! :)

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb toen een vriendin ging trouwen op Canvas Nijntje dr papa en mama getekend en aangepast in trouwkostuum. Mijn zoontje heeft deze ingekleurd. Het was de bedoeling bij haar vrijgezellenfeest een kadootje te geven waarvan zij moest raden van wie het kwam dus erg leuk!

Deel Deze Pagina