Bij de kassa: Dit moet hem worden.......... Grr, ik blijft het een irritante vraag vinden. Gebelt worden, oppakken en dan te horen krijgen: Hej, waarom pak je op? Je bent toch aan het werk.. Euh, moest ik niet oppakken dan? Op vakantie iemand tegenkomen: Heeeeejjj wat doe jij hier???? Aan mij vragen of dat kindje in een knalroze buggy, met roze kleertjes, met een knipje in en een meisjeshoofd, een jongetje of een meisje is............... Trots aan iemand vertellen dat je zwanger bent, met smile van oor tot oor. En dan te horen krijgen: Goh, het is vast ongewenst op jou leeftijd.... ( ben 21 btw.. toen 20.. )
Die laatste zou je toch een schop willen verkopen?? Wilde ik ook bij mijn oude huisarts. Ik; Ik wil een ander anticonceptiemiddel dan de pil. Hij; Wat dacht je van sterilisatie? Ik was 17..
ik kreeg deze altijd vroeger van mn vader: na een heerlijk middagdutje kwam ik de woonkamer binne gelopen en het eerst dat hij dan vroeg was poeslief.... ben je wakker???!! GRRRRR NEE IK BEN AAN HET SLAAPWANDELEN NOU GOED
Echt gebeurd: Ik sta bij de Etos met een mond HE-LE-MAAL onder de korsten,je kon er gewoon niet omheen! De verkoopster vraagt: "Kan ik u helpen?" Ik vertel dat ik een lippenbalsem/lippencreme zoek waarop de verkoopster vraagt: "Is het voor u zelf of voor iemand anders?" Wat denk je zelf? (Dat heb ik ook tegen haar gezegd)
ahahahahahahahahaha ik zie het echt al helemaal voor me hahahahahaha jij voor die balie met rode beschilferde korstenlippen en dan die verkoopster zo heel serieus en droog hahahahaha
Misschien niet helemaal domme vragen van de medewerkster maar ik vond het altijd wel erg grappig: Als ik met mn expartner wel eens naar de Mc drive ging, en hij z'n bestelling had gedaan en ze vroegen of het alles was dan vroeg hij altijd of ze het in wilde pakken omdat hij het mee wilde nemen ..... zo'n meisje/jongen reageerde dan altijd met 'meneer, dit is een drive in' waarop m'n partner dan weer zei 'ja maar ik wil het toch graag meenemen, kan dat?' en dat ging dan zo enige malen achtereen door. Net als dat ze daar altijd vragen 'kan ik u helpen'. Hij reageerde dan altijd met 'ja, ik wil graag een whopper', waarop zo'n meisje dan weer zei 'meneer, dis is de mc donalds'. Hij zei dan dat hij dat wist en graag een whopper wilde bestellen. Uiteindelijk na een aantal keer zo over een weer zei hij dan altijd 'nou doe dan maar een hamburger als jullie geen whopper hebben'. ' En mij kon je altijd opvegen van het lachen.
Als ik met m'n 2ling in de winkel loop... O, Kijk, wat leuk, Is het een tweeling mevrouw???? (nee je ziet dubbel...???!!!!????) Manlief is verslaafd aan de neusspray dus ik haal 4 doosjes om de week te "overleven". Zegt dat kassamens, mevrouw het werkt wel verslavend hoor, wist u dat??? Ja Daarom, neem ik er ook 4 mevrouw. Anders was 1 genoeg geweest...
Ik had vorig jaar het been onder de wondroos. Vurig rood been en drie weken liggen.. Vreselijke klotetijd. En dat er dan iemand zegt, dat zal best pijn doen?! Duh!!! Of als je gevallen bent en je been he-le-maal kapot hebt. Doet het zeer? heb je je pijn gedaan?
lol heb ik ook keertje gehad, belde naar me schoonouders huis tel en vragend of ze thuis waren lol voelde me wel dom
Ook een frustiemomentje, als je helemaal moeilijk aan het doen bent om iets voor elkaar te krijgen en dan krijg je de vraag "lukt het?"
Of vroeger als ik tegen m'n moeder zei dat ik iets kwijt was. Zei ze: " Waar heb je het dan gelaten?" Ja duh... als ik dat wist was ik het niet kwijt!!
Ook zoiets als je gebelt word en ze willen iemand anders aan de lijn en dat ze dan vragen of die gene er is, dan is mijn antwoord (als die gene er daadwerkelijk is) ja die is er......... en dan die stilte..... dan vraag ik maar, hoezo, wil je hem/haar spreken dan? Dan krijg je zo geiriteerd antwoord terug JA, waarop ik dan zeg, ja maar dat vroeg je niet, je vroeg alleen maar of die gene er was. Mijn moeder heeft ook wel eens zoiets gehad. Die werd gebeld door een mevrouw maar ze had een verkeerd nummer gedraait, dus die vrouw zegt, ohw sorry ik ben verkeerd verbonden, waarop mijn moeder heel droog zei, nou dan zou ik maar heel snel terug gaan naar het ziekenhuis, 3 min stilte en toen lagen ze met zn tweeën dubbel van het lachen aan de telefoon en hebben nog een uur zitten kletsen aan de telefoon