Ik had een beetje moeite met zwanger worden,eigenlijk was het onmogelijk. Maar er is een klein wonder gebeurd en voila,ik was zwanger! De vraag die ik veel gesteld kreeg was: "Ben je zwanger???!!!!!" "Ja,ik ben zwanger!" Reactie van de mensen:"Hoe kan dat nou???!!" "Nou,als twee mensen veel veel van elkaar houden enz...hahahaha!"
Toen Damien een maand of 4 was kraste hij zichzelf wel eens met z'n nageltjes. Hij had toen dus ook weer een keer een mooie kras op z'n wang zitten. M'n moeder ging boodschappen met 'm doen, komt er een man aan; 'Heb je hem geslagen?' (en dan ook nog met zo'n brabants accent, 'Hebbie em gesloogeee?'). M'n moeder had eerst geen idéé wat die man nou bedoelde, maar toen ze 'm snapte zei ze; 'Ja natuurlijk, moet ie maar luisteren he.' Dat gezicht van die man
Zelf 18 en dan niet kunnen zien dat je toch wel wat ouder vent dan haarzelf... Dat meisje bij mij was ook net 20 en ze zei nog: oh nou ja, liever dit. Ze hebben mij wel eens 35 geschat terwij ik nog maar 21 ben.... Tja, dan ook maar liever andersom
Wat een ontzettend lachwekkend topic.. Ik zat gisteren in mijn eentje te janken van het lachen en mijn vriend keek me aan of ik gek was geworden,,
Jaaaa! Hier ook! Zit je lekker op je gemak tv te kijken of een boek te lezen: wat is er schatje? Ben je boos? Grrrr...
Ik neem aan dat het bedoeld was als grapje, hij snapte alleen de sarcastische reactie terug niet Maar daar hebben ze hier vaker last van
sorry maar ik erger me juist aan dat soort reacties ik werk zelf in een winkel en ik vraag ook of mensen een bonnetje willen. de een wil het wel, de ander niet. willen ze alle uitgaven bijhouden bijvoorbeeld. ik wil trouwens zelf ook altijd een bonnetje, vooral bij de supermarkt, om te controleren. heb al zovaak gehad dat ze dingen dubbel hadden aangeslagen. toen ik een zwangerschapstest kocht kreeg ik de vraag: bent u bekend met het geneesmiddel?
hahahaha, dit hebben ze aan een vriendin van mij gevraagd en toen zei ze terug: 'nee eigenlijk niet, waar helpt het tegen?' Je moet een keer voor de lol bij de Kruidvat zeggen dat je WEL info wilt over het geneesmiddel of dat je NIET bekend bent. Die kassameisjes slaan dan helemaal in paniek, want ze weten er geen drol vanaf
Mijn ex belt zijn zoontje 1x in de week. En iedere keer vraagt hij dan is ... er ook. Ik heb dan altijd de neiging om te zeggen, nee die is de stad in met zijn vrienden.. En laatst belt hij kwart over 8 op. Ik zeg dus van nou die ligt al in bed. Hoezo al in bed.. Ik zeg nou ja hij is gisteravond flink wezen stappen dus hij was moe vandaag..
Zitten weer geweldige tussen!! Alleen kan ik me herinneren dat je vanaf je 16e sigaretten mag kopen Mij word mn ID ook nog regelmatig gevraagd. Vaak ben ik al ouder dan die meiden, maar doen ze het niet dan hebben ze straks ook een probleem
ik ken me nog herinneren dat ik als 7 jarig meisje sigaretten moest kopen voor me zus omdat die er geen zin in had en ik kreeg het nog mee ook =O maar dat is al een aantal jaar terug
ik ging vroeger als klein meisje ook altijd "halfsware sjek met een pakje vloei voor mijn pappa" halen bij de benzinepomp om de hoek kreeg het altijd mee..... geen probleem!
Ik ben 23 en kreeg laatst de vraag of ik m'n id wilde laten zien toen ik bier kocht! Vroeger werd het me nooit gevraagd en juist nu het legaal mag krijg ik regelmatig die vraag! Zelfs als ik m'n kids bij me heb..
Ik ook hoor!! Het is gewoon lastig.. je doet je werk achter de kassa, maar je weet nooit wat iemand wil. Toen ik nog achter de kassa zat, werd de ene boos als je vroeg of hij/zij een bonnetje wou, de ander word boos als je het niet vraagt, weer een ander vraagt al om de bon alstie nog niet eens heeft afgerekent en sommige komen zelfs later nog terug voor de bon. hopsa, prullenbak op de kop.. en zoeken maar. Ik vind het tegenwoordig juist heel netjes dat ze het vragen en dat, wanneer je geen bonnetje wilt, er niet eens 1 word uitgedraait. Scheeld een hoop onnodig papier. En die zwangerschapstest: hahah wat een helder licht !