Ach ik heb liever dat ze er dan voorzichtig mee omgaat. 1 van de eerste keren dat ik een test wilde kopen, schaamde ik me daar nog voor. En dan word er juist niet voorzichtig mee omgegaan.. Kon wel door de grond zakken! Heb 1 keer in mijn leven een MAP moeten halen. Of ik wist dat ik daarmee niet zwanger kon worden.. Ja duh anders haal ik hem niet!
ik weet niet of ie er al bij staat: maar ik heb altijd lenzen in, tot een dag dat ze niet echt lekker zaten en ik mijn bril op had. ik denk dat ik wel 10x heb gehoord die dag: "heb jij een bril???" euh nee hoezo?
als ik heel serieus bezig ben of ergens over nadenk kan ik best wel sjacherijnig kijken.. Mensen vragen dan wel eens..... "Ben je boos?" Waarop ik dan antwoord: "Nee zo zit mijn gezicht gewoon lekker"
Hoogzwanger stond ik bij de kassa van een slijterij om een fles wijn te laten inpakken. Vraagt de kassiere of ik me wil legitimeren Ik ben 15 jaar, ben zwaar aan de alcohol en heb me ook nog eens zwanger laten ******* Moest ff met m'n moeder wat boodschapjes halen bij de supermarkt. Dacht laat ik ff wat sigaretten mee nemen. Vraagt de kassiere heel netjes of ik me wil legitimeren. Heb me moeder aangekeken en gevraagt of ik wel sigaretten mocht kopen van haar! Vind het wel heel netjes dat ze na legitimatie vragen, maar ze moeten wel eerst ff kijken bij wie!
toen ik destijds bij de fertiliteitskliniek was moest ik een afspraak maken voor mn man. Die moest dan zn kwakje inleveren. Zegt de dame achter de balie, ik zal even een potje halen. Komt ze er met 5 terug. Mijn benauwde uitroep. Moeten die allemaal vol? Gelukkig voor mijn schat hoefde dat niet. En de dame achter de balie hebben ze bijna moeten oprapen van het lachen.
daarom moeten mensen ook eerst met hun hoofd kijken of ze 15 cent hebben en dan pas vragen. Doe je ook niet met sintmaarten: Willen jullie snoep? Nou as u heeft O nee sorry heb ik niet, is net op. vraag het dan ook niet maar kijk eerst
ik heb wel is gehad (vroeger ) als ik aant stappen was.. ergens in een cafe of discotheek dat er mensen naar naar me toe kwamen die ik lang niet had gezien en dan zeiden ze "wat doe jij nou hier?! en dan antwoorde ik meestal met "ff een halfie brood halen"
Vriend/Collega van de fanclub wil iets naar mij en mijn man toesturen, dus ik geef hem het adres. Krijg ik als antwoord; Wonen jullie daar allebei?? Nee, we zijn getrouwd om alsnog 3 uur reizen uit elkaar te wonen..
hahaha je kunt me hier echt opvegen... ook zoiets...ben je koffie aan het zetten vraagt je vriend ben je koffie aan het zetten?? of zit je lekker op msn te kletsen wordt er ineens aan je gevraagd wat je aan het doen bent?! uhm ik ben een rondje om het huis aan het rennen!! wat denk je dat ik aant doen ben dan?? of je loopt met je diertje bij de dierenarts de deur uit... en je komt een bekende tegen...is er iets aan de hand met je diertje?? nee ik ging ff op de koffie bij de dierenarts... nog zo een...loop je met je hond buiten en iemand gaat hem aaien... vraagt diegene bijt tie?? ik heb een Baardagaam (Hagedis) en soms als er visite is haal ik hem uit de terra en zit hem te aaien... wordt er ook gevraagd bijttie niet?? uhm zie je m aan me hand hangen dan?? of je bent ergens mee bezig en het wil niet echt lukken... en op een gegeven moment is het toch gelukt...wordt er gevraagd lukt het of moet ik helpen?? (ik weet dat ze het moeten vragen) sta je bv bij de bakker en je geeft je bestelling... ze pakken alles en komen dan terug... krijg je de vraag...anders nog iets?? uhm dan had ik t toch allang gezegd?? ik maak me zelden op...en als ik me dan een x opgemaakt heb...krijg ik als reactie hey je hebt je opgemaakt...nee echt waar?? hoe kan dat nou?? is het er op komen waaien ofzo?? pfff mensen lezen ook vaak over zinnen heen... heb je een heel verhaal getypt... bv afgelopen zondag moesten we Jack (kitten) weg doen omdat Poema (poes) en Jack steeds vochten... maar me vriend, ik en alle andere dieren (ook Poema) miste hem...de dieren werden letterlijk knettergek omdat ze niet wisten waar Jack was... dus we hebben Jack de volgende avond weer opgehaald (gaat nu trouwens goed tussen die 2 zijn nu beste maatjes)...wordt er gevraagd is hij weer terug?? nee duh dat zeg ik voor de lol...
of als je verf koopt bij de winkel vragen ze: wilt u daar een roerstokje bij?? "nee ik roer graag met mijn vingers"
Een of andere reclamebureau wat me belt. Ik neem op: met Adriana J. (achternaam) Zeggen ze: Spreek ik met mevrouw J? Nou dat zeg ik toch net! Ik zei: nooit van gehoord,sorry. Zeggen ze ook nog: oh sorry dat we gebeld hebben. Pfff gaar
Ik was op vakantie geweest naar kreta. Mijn haar was helemaal licht geworden door het chloor en de zon. Klasgenoot: 'heb je je haar geverfd?' Ik: :'nee.' Klasgenoot: 'echt wel!' Ja whatever joh, ik zal het niet weten als ik mijn haar heb geverfd! Ik pleur van mijn fiets omdat het geijzeld heeft. Degene achter mij: 'ben je gevallen??' Nee man, zo stap ik altijd af!
Ben je naar de kapper geweest? Nee, van de trap gevallen. Mijn zus is vorig jaar bevallen in december, regende als zeik. Ik een half uur door de regen gefietst om naar het ziekenhuis te komen want ik wou natuurlijk mijn nichtje bewonderen. Loop ik het ziekenhuis binnen, zit mijn vader met zijn vrouw in het zitje voor de kraamafdeling. Vragen ze: Regent het? Nee de zon schijnt nou goed? Als ik jou was zou ik ook buiten gaan staan, lekker joh, 35graden. Verder heb ik echt heel veel bijdehante opmerkingen. Mensen zeggen ook altijd tegen mij; Jij bent niet op je bekkie gevallen he? Nee, dat hoeft toch ook niet? Kan nu alleen niet op van die opmerkingen komen haha.
O! vandaag nog. Ik ben weer terug van 3 weken ziek thuis te zijn geweest, vraagt mijn collega die zichzelf heel grappig vindt. Heeeeeeeeeeeeeeyyyy (mijn naam) ben je er eindelijk weer? Ik: Nee!
Hij is vast vaker genoemd maar: Ik ben twee keer echt zwanger geweest....heeeeeeel zwanger (lees: dik) en dan op het laatst: Loop jij nog? Neeeeeh joh! De baby ligt thuis, ik loop nog voor de grap een rondje dorp op die varkenspootjes met een kussen onder mijn jas
Kom je iemand tegen, ergens, vraagt die "he ben je hier?" nee ben thuis, wat denk je? Na de bevaling vragen of het pijn deed. DUH!