Het weekend hadden we een housewarming van vrienden van ons. (Ik had een jurkje aan, riem om en heb cup e) Op een gegeven moment zegt onze buurman: Hee ..., Mag ik je een tip geven. Ja, natuurlijk. Als ik jou was, zou ik die riem onder je borsten doen, dan komen je borsten beter uit! Op deze manier accentueer je je dikke buik juist. Ik heb lak aan het feit dat jij vind dat ik een dikke buik heb en ik heb cup e dus ik dacht zo dat mijn borsten wel genoeg uitkwamen. Dat valt wel mee toch? Nee, dat valt niet mee. Maar, mijn vriendin draagt altijd zwart blablabla om het af te kleden. Ik wil niet alleen maar zwart dragen. Maar je buik komt zo uit. Nou en? Ik heb daar lak aan. Ik ben al 12 kilo afgevallen, dus voor jullie lijkt het nu misschien dik, maar voor mezelf is dat helemaal niet zo. Oh.. (grote ogen, open mond) denk je er echt zo over? Ja, anders zeg ik het toch niet?
Een paar jaar geleden had ik een bijbaantje in een kledingzaak en vaak kom je dan bekenden tegen en het 1e wat ze zeggen: werk je hier??? (terwijl je achter de kassa staat ofzo, pffff)
Als ik in mijn eentje een verjaardag binnenstap. 'Goh, J (naam partner) er niet?' Heb sinds kort een bril (sucks), krijg vaak te horen 'goh, heb je een bril?' Welneeeee joh, je hebt er zelf een nodig.. duh.. Toen ik hoogzwanger was, chagrijnig en vol hormonen schoenen shoppen bij een verkoper die dacht de leukste thuis te zijn.. *zucht* Ik: 'Hoe duur zijn deze schoenen, staat geen prijskaartje op?' Hij:'even wachten hoor ik heb pauze' (voor de grap dus he, ergerde me direct al kapot) Ik: 'ok, geniet van de koffie, ik ga wel naar een andere winkel' Hij: (beetje geschrokken) 'ik maakte maar een grapje hoor' Ik: 'weet ik, ik ben niet achterlijk' Hij: 'oh dat weet ik, zo bedoelde ik het ook niet' Ik: 'weet ik, ik ben niet achterlijk' Hij: heeft snel gekeken naar de prijs Ik: 'veel te duur, bedankt!' en de winkel uit. Pff.. Hmm, heeft dit iets met dit topic te maken?
Ja echt haha. Het mooiste is, ik ben 1.88 en weeg 88 kilo. Ik ben absoluut niet dik meer. Heb brede heupen en een buikje, maarja, die gaat toch niet weg. En dan nog zo verbaasd zijn dat ik mezelf niet dik vind.
Vroeger viel ik geregeld van m'n scooter. 1 keer kwam er een oud vrouwtje aan: 'goh, ben je gevallen?' 'Nee, zo stap ik altijd af!'
Weet niet of hij al genoemd is maar zo vraag gehad dat er iemand de kantine binnen komt op het werk, rondkijkt en vraagt is .... (iemand) hier? Dan kijk ik altijd even onder tafel en zeg ik: nee hier is hij niet
88 kilo is mooi gewicht voor je lengte, snap niet waar die vent zich eigen mee bemoei dan. Wou dat ik 88 kilo woog XD (weeg nu 113 kilo ongeveer)
Vandaag nog: Op de sportschool kwam ik een vrouw tegen en zij vroeg of ik was bevallen. Alsof ik 11 maand zwanger ben en er een baby in mijn "platte" buik zit....DAH!!
tijdje terug had ik een ongeluk gehad, moest met de ambulance naar het ziekenhuis, mn gezicht helemaal kapot, was bewusteloos geweest en had een flinke hersenschudding, vragen ze in het ziekenhuis...wat is er gebeurd, heb je een ongeluk gehad? euhm...nee, ik zat lekker thuis op de bank te breien
hihi vind dit zo'n leuk topic!! of als je lekker op bed ligt en je vriend wel 3 keer aan je vraagt: "Slaap je??" " "NEE NU NIET MEER"
Ik ben voorlichter in de zorgsector en wordt dus vaak gebeld door mensen die informatie willen over ons beleid of de wetgeving. En die gesprekken beginnen vaak zo: Vraagsteller: Ik weet niet of ik bij u goed zit? Ik: .... (ik ook niet) Vraagsteller: Ik weet niet of u mijn vraag kunt beantwoorden? Ik: ... (ik ook niet) Of deze: Vraagsteller: Kunt u mij iets vertellen over onderwerp X? Ik: ... wat wilt u daar over weten?
dit vragen ze altijd, doen ze bewust om te kijken of je het nog wel weet, dus of je geen geheugen verlies hebt
Ik vind het altijd leuk als iemand vraagt: 'mag ik je een vraag stellen?' -> je hebt je kans net gehad
Hier vandaag: We hebben sinds een paar dagen een dooie duif in de tuin liggen. Mijn mannetje gaat vandaag kijken of die er nog ligt. Ik had echt zoiets van!!! Nee hij is uit de dood opgestaan!
Ik heb geen auto maar een fiets , zal dat gelijk eerst zeggen. Heb oook geen wipwap. Ben ik van plan na het centrum te gaan, komt er een bij me, heb je zin om zo straks ff langs te wippen?? Nee maar zal me chaffeur vragen of hij me wilt brengen.