Wij twijfelen nogsteeds over de kaartjes, afgesproken er vanavond maar weer is voor te gaan zitten met zn tweeen. Slapen jullie trouwens ook zo slecht? Ik word echt elk uur á anderhalf uur wakker.. soms om te plassen, soms gewoon zonder reden:/ Overdag echt een beetje een chaggie zombie.
Hallo, Ik ben ook 30/11 uitgerekend. Heb bijna alles klaar. Wacht alleen nog op een wiegmatras die al bijna 3 weken onderweg is. Erg irritant. vluchttas moet ik ook nog klaarmaken. Gister de eerst was gedraaid en gestreken, nu gaat de volgende was in de wasmachine. Ik voel me nu lamlendig want ben wat ziek, snot verkouden en hoofdpijn. Heb echt weinig energie. Maar gaat ook weer over hoop ik.
Ik had al eerder gereageerd, maar ben 20 november uitgerekend. Wasjes zijn klaar, alles is in huis. Moeten nog een wandplankje ophangen. Wil graag thuis bevallen. Vluchttas moet ik nog klaar maken. Ik slaap de hele week al heel slecht. Word vaak wakker van buikpijn o een uur of vier. Dan is mijn blaas mega vol. Ben dan klaarwakker. Verder elke keer een beetje wakker bij omdraaien. Herkennen jullie dat? Dus wel direct weer verder slapen, maar toch even 'bij bewustzijn'. Gelukkig gaat smorgens de wekker niet meer Ik hou zo vreselijk vocht vast in mijn enkel. Mijn man noemde me gisteren al heel liefkozend 'mijn mini nijlpaardje'. Fijn! Thnx! Proefdruk van de kaart hebben we gisteren ontvangen. Nog wat kleine details (taaltechnisch) en dan is tie klaar! Nu maar afwachten of we roze of blauw mogen bestellen
Hier nog maar 2 wkn Alles klaar volgens mij. Het zou fijn zijn als ik wat extra kon uitslapen..maar moet mijn dochtertje gewoon naar school brengen smorgens. Verder veel pijn aan mijn bekken de laatste dagen en geregeld harde buiken. Ben benieuwd of het spontaan zal beginnen. Vorige keer heb ik een geplande ks gehad
Hier nog iets minder dan 3 weken. Best spannend zeg. Alles staat klaar. Slaap al 3 weken slecht maar kan wel uitslapen zover dat lukt.
Hier ook heel slecht slapen. Vaak wakker. Soms pijn (buik, heupen), vaak plassen en vaak gewoon ellendig gelegen haha. Oh en veel dromen en vaak wakker worden met liedjes in mijn hoofd haha. Heel irritant maar ook wel een beetje grappig
hahaha dat dromen dat herken ik wel. ik heb vannacht gedroomd dat dat ik een sollicitatiegesprek had bij de bakker. een bakker waar ik als 14 jarige ooit heb stage gelopen alleen hadden ze er nu een halve kroeg bij aangemaakt. zat daar met de bazin en vertelde dat ik in mn zwangerschapsverlof zat maar dat ik flexibel inzetbaar was. toen ze dat hoorde was ik meteen aangenomen!! whahahah ben helemaal niet met werk bezig heb sinds februari een contract voor onbep tijd en daar ben ik heel erg blij mee dus waar dit vandaan komt.... toen ik aangenomen was zei de partner van de bazin een hele vieze stinkvent dat het best wel knap was want je kwam niet zomaar binnen bij hun. wat betreft de kaartjes dat hebben wij helemaal klaar. met 28 weken hebben we dat geregeld. zijn in totaal ruim 5 weken zoet geweest met een kaartje uitzoeken en de tekst. hoezo zinnig hahaha kamertje is helemaal klaar. kleertjes bijna allemaal gewassen morgen komt mn pyama voor mn tas douchespul enzo zit er nu allemaal in
slecht slapen doe ik ook, vreselijk. Mijn vriend moet precies zo liggen en niet anders want anders kan ik niet lekker liggen. "wat ben ik gemeen" Wat voor soort tas gebruiken jullie? Een koffertje of een weekendtas? Heb net een pyjama, onderbroeken en broek besteld bij de h&m. Dan kunnen ze in de vluchttas. Morgen weer voor controle naar VK. Daar kijk ik elke keer weer naar uit.
Spannend dames! Kan me niet voorstellen dat t bij ons over een paar maanden ook zover is Ben nog niet echt aan t aftellen, maar de tijd vliegt ineens voorbij!
Ik heb een tussenintas haha Tis een kleine weekendtas. Deze tas wil ik ook als luiertas gaan gebruiken. Heb wel een echte maar vind deze leuker. Als we een dagje weg gaan naar pretpark ofZo heb ik deze ook altijd mee. Enne voor je het weet is het zover hoor. Hier zijn de weken omgevlogen. Maar we hebben het dan ook erg druk gehad.
Hey meiden, Ben vandaag 36+1 zwanger en ik ben er helemaal klaar voor! Kamertje is helemaal klaar. Vandaag weer een keertje schoongemaakt. Alle kleertjes zijn gewassen en gestreken. Voor mezelf heb ik een koffertje klaar staan. Voor de kleine een tas met spulletjes. De rede dat het niet in één zit is dat ik afgelopen drie weken twee keer in het ziekenhuis opgenomen ben geweest met een bloeding. Ik heb een placenta praevia waardoor ik bloed verlies heb gehad. Hoop maandag te horen hoe ik ga bevallen. Dat is nog niet duidelijk. Of een geplande keizersnede of gewoon vaginaal. Ik moet nog even in het gynaecologen overleg. Slapen is lastig, moet veel plassen en heb maagzuur. Lopen wordt zwaar en ben erg moe. Maarja, de laatste loodjes zijn aangebroken.
Hier ook nog maar een paar weekjes te gaan. Ben 29-11 uitgerekend (banner klopt niet) Ben het al een paar weken meer dan zat... Vluchttasje staat sinds gister helemaal klaar en in gepakt. Voor de rest is het afwachten maar...kan niet wachten tot het moment daar is!!!
Hier ook nog 5 weekjes.. Donderdag nog 4 te gaan.. We zijn erg benieuwd.. Alles staat klaar en is gewassen.. Hoef alleen nog maar aantal verzorgingsproducten in de tas de doen voor me zelf en ik ben ready to rambo.. Zwangerschap is redelijk verlopen alleen de vermoeidheid slaat steeds harder toe.. Ik ben 28 november uit gerekend maar denk zelf dat dat het niet gaat worden haha.. Sterkte allemaal met de laatste weekjes..
@Zonnetje Ik ben ook de 28ste uitgerekend! Hoezo denk je dat dat het niet gaat worden? Al last van de voorween dan? Ik denk zelf dat mijn meisje nog wel eventjes blijft zitten..
Ik heb overal last van behalve het goeie.. Continu kramp in me rechter zij en zo raar gevoel van onder.. Kleine is flink aan het dalen.. We zien wel wat er gebeurd en wanneer ze komt.. WEl leuk dat we allebei op de 28ste zijn uitgerekend
Heb vandaag de 37 weken gehaald dus de kleine mag komen! Voor controle in t ziekenhuis geweest. Kleine is nog niet vollegdig ingedaald. Vanaf nu iedere week op controle. Ik ben er wel klaar voor/mee. Heb behoorlijk last van mijn maag, blaas, liezen buik en rug krampen. Ik hou het allemaal nog vol hoor maar ben er aan toe! Houden we het nog vol dames?
Weer reactie hier Ik heb de laatste dagen ontzettend krampen, en moet constant naar het toilet. Heb dan wat diarree. Ook al een aantal dagen hoofdpijn. Ik ben bang dat dit al voortekenen zijn, van de bevalling. Gelukkig vandaag het matrasje van de wieg binnengekregen.
Hier ook krampen, steken... Maar dat had ik bij mijn dochter ook en die was er pas na 41 weken Slaap ontzettend slecht, buik zit me enorm in de weg. Maar goed, nog even volhouden! Vandaag 36+1, wat duren die laatste weken lang zeg! Sterkte iedereen!