Only 5 weeks to go... wie nog meer!?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Brynn, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Spannend he al die voortekenen!

Hebben jullie ook de keizersnede live gezien op tv gisterenavond? Vond t best interessant. Maar wat moeten ze door veel lagen in de buik heen zeg. Heb ik me nooit beseft. Mooi dat de kleine na de check bij moeder kwam te liggen. Hoor je niet vaak. Komen jullie de dagen nog een beetje door?

2. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

Jan 27, 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb het net even teruggekeken, maar zoveel lagen inderdaad!

Hier is de kleine helemaal ingedaald. Heb al dagen last van dunne ontlasting en gister enorme hoofdpijn. Vandaag alleen koud :)

Ben zooo benieuwd naar deze dame!

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Wat fijn dat de kleine helemaal is ingehaald! Bij mij nog niet helemaal. Het hoofdje ligt nog niet helemaal vast. Liet dat gisteren ook duidelijk zien bij de echo. Was mooi aan t rond kijken.

Dunne ontlasting herken ik. Maar heb ik zowiezo al een aantal weken. Koud heb ik het al tijden niet. Heb t zo warm pffffff slaap ook nog onder het zomerdekbed. En manlief heeft er een extra dekentje bij omdat ie t koud heeft. Vandaag een rustig dagje. Zo naar de bekkenfysio, even een boodschap doen en heb verder niets vandaag. Heerlijk! Vanmiddag maar eens een dutje doen.

4. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

Jan 27, 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker he zo'n rustig dagje :)

5. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

Jun 22, 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    bij mij is mn ontlasting echt vanaf het begin van de zwangerschap al een drama.. dan weer dagen niet.. dan weer dun dan weer dik.. kan er echt geen hoogte van krijgen :/

Hier ook een rustig daagje.. verveling begint nu toch wel een beeeeeetje toe te slaan :p kan niet zo goed stilzitten..
    Vl heeft de auto mee na werk zodat hij sneller thuis kan zijn.. dus ben afhankelijk van de benenwagen (fiets kapot)
    En heb eigelijk geen zin in om naar het centrum te gaan lopen das net iets te ver nu :p

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Heerlijk idd zo een rustig dagje. Nu op de bank geploft met de tablet en zo gtst van gisteren kijken. Dan even een uurtje tukken en kan ik weer beginnen met de voorbereidingen voor t eten.

Die darmen van ons hebben t flink te verduren. Hier ook weet ie niet wat ie wil.....

Vervelen doe ik me niet. Kan me heel goed vermaken met een boekje, de tablet en slapen. In huis wat keutelen, boodschap doen en de mensen die een bakkie komen doen. Dat gaat allemaal prima zo.

Slapen jullie ook zo veel? Ik slaap rustig de klok rond en dan in de middag weer een anderhalf uur.

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Vandaag officieel nog 5 weken te gaan! Ik tel echt elke dag af 😊. Aan de ene kant is 'het moment' zo dichtbij maar voor m'n gevoel lijkt het nog eeuwen te duren.

8. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

Jun 22, 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    @djuuzie

Nee juist integendeel.. slaap max 6 uur snachts en dan hoef ik overdag echt niet te proberen om middag dutje te doen want dan doe ik snachts helemaal geen oog dicht.. heeel gek want voor de zwangerschap kon ik echt zoveel slapen :p

9. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook 25nov uitgerekend.
    Onze oudste kwam op 37+0 en stiekem hoop ik daar nu weer op.
    Merk niet echt veel maarja dat was toen niet. Vooral veel lage rugpijn en afscheiding. En harde buiken bij alles wat ik doe.

10. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Wat vervelend mezmerized! Heb je wel het idee uitgerust te zijn? Ik zal wel af moeten kicken met slaap als de kleine er is. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik het nog van moest nemen dus dat doe ik dan ook.

T is mijn eerste kindje, die van jullie?

11. Brynn

Brynn Actief lid

Jun 15, 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zit eerste week van verlof erop! Slaap ook erg slecht, maar hebben gelukkig alle tijd van de wereld! Baby is lekker druk, en is al enorm ingedaald! Verder geen klachtjes... Alles is nu klaar en trolley zelfs al ingepakt:)

12. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Je bent er klaar voor dus! Nu wachten.........

13. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

Jun 8, 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Eerder gereageerd.... 39,1 weken... Kan ieder moment...:) Duurt te lang.... morgen jarig.. zou ze op die dag komen?? :$:D;):p

14. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    November!
    Jeetje, gaat echt snel, de maand waarin ik uitgerekend ben alweer...

15. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

Jun 22, 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Daar sluit ik me helemaal bij aan! :D Komt nu wel heel erg dichtbij:$:D

16. izzaiqbal

izzaiqbal Lid

Jul 2, 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanaf vandaag nog 7 weken te gaan:)

nog 3 weken en dan zwangerschapsverlof. geen idee of de baby eerder of later komt. eerste keer dus laat et maar op me af komen

17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Pffff ik heb nog 3 weken te gaan hopelijk.
    Het wordt steeds zwaarder en zwaarder :(

Ze mag er nu wel uit van mij

18. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Nou idd t is al weer november! De maand van de uitgerekende datum. Vandaag mijn schoonmoeder jarig dus wil vandaag niet bevallen. Laten we het morgen maar doen haha.

19. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

Jun 22, 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    haha benen bij elkaar houden.. of op zn kop gaan staan? :D hihi

20. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Haha. Vandaag gaat t m vast niet meef worden. T is nog lekker rustig hier gelukkig.

Share This Page