Only 5 weeks to go... wie nog meer!?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Brynn, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixel27

pixel27 Actief lid

Mar 30, 2013
    313
    0
    0
    Hier ook nog zo'n 5 weekjes. Ben nu 1 weekje met verlof en dat bevalt erg goed. Hoop dat de kleine meid zich niet pas met 42 weken laat zien :)

2. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook alles rustig behalve popje,, haha die is erg druk in mijn buik op het moment. Maar van genieten zolang het kan. Want dit zal de laatste x zijn dat ik zwanger ben.

En aan de andere kant hoop ik dat het niet al te lang meer duurt!
    Voor mij is het mijn 2e kindje :)

Zien jullie op tegen de bevalling?

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Hmmmmm de bevalling. Ik zie er niet tegenop. Maar vind het wel spannend. Weet sinds maandag dat ik vaginaal mag gaan bevallen. Was onduidelijk ivm de placenta praevia die ik heb. Maar deze is gelukkig wel voldoende opgetrokken zodat de kleine er door kan.

Ik probeer me wat voor te bereiden door dingen te lezen over de divese fases van de bevalling. Heb geen cursus oid gedaan verder.

Maar het mag van mij snel komen hoor. We zijn er helemaal klaar voor!

4. pixel27

pixel27 Actief lid

Mar 30, 2013
    313
    0
    0
    Nee ik zie er niet echt tegenop de bevalling. Mijn 2e kindje heb ik bijna cadeau gekregen en die bevalling zit in mijn geheugen. Ik moet de eerste bevalling maar gewoon niet aan denken ;)

5. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    De ene x denk ik laat maar komen. De andere x denk ik... auw! Als ik aan de 1e x denk. Terwijl die eigenlijk best vlekkeloos ging. 10uurtjes over gedaan. En ik heb iets tegen het hechten, dat vond ik nog het ergste. Maar je krijgt er zo iets moois voor terug! Dat hou ik maar steeds in mijn achterhoofd :)

6. pixel27

pixel27 Actief lid

Mar 30, 2013
    313
    0
    0
    Ja dat is zeker zo en positieve is als je wordt gehecht dat je je kindje dan al bij je hebt. Daardoor vond ik dat niet eens zo erg (voelt wel erg raar ook al is het verdoofd dat ben ik met je eens)

7. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee, ik heb het zonder verdoving gehad. Het waren maar 5 kleintjes zei de vk maar toch... deed zo'n zeer! :/
    Ik vraag echt wel om een verdoving de volgende x. Was zo naar.

8. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

Jun 8, 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Ze wilt niet!!!! nog 5 dagen voooor de uitgerekende datum.. Ze wilt niet Weeeeh

Share This Page