Hier bestaat wel een topic over GTST maar niet over ONM.. Wie kijkt hier ook ONM... Wat vind je er van?? En baal je er ook zo van dat het "waarschijnlijk" gaat stoppen?? Liefsss
Jahoor ik volg alles !! Ik vind het ook super jammer dat het gaat stoppen . Vind het nog steeds erg leuk!
Ik vind het ook super jammer, maar ik dacht dat misschien een andere zender het gaat overnemen.. Wat vind jij nu nog het spannends?? Ik vind het wel jammer hoor dat Kim aangifte heb gedaan.. Yousef was/is juist zo goed voor haar... Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen. Zou Yousef eruit gaan??
Nee volgens mij stopt het gewoon definitief! Ze hebben de laatste opnames ook al gehad snik!! Ik vind het wel spannend met Shirina en Ilyas.. wie nou de draagmoeder gaat worden... Denk dat Esmee het ook wel serieus meent!!! Maar Yousef zal je nu niet meer zovaak zien denk ik..
Ow echt.. Stopt het toch definitief.. Jammer hoor dat Yousef nu weg is dan... Ja ben ook wel benieuwd wie nu die draagmoeder wordt.. Was die Geraldine maar voor 1 opname?? Verder kijk niemand het hier??? xxx
Oh, ik kijk het ook dagelijks. Dat is nou echt de enige soap die ik echt goed volg. als ik een uitzending mis, dan kijk ik hem op internet teurg. Ik baal er ook zo van dat het stopt!!!
Ennnnn wat vinden jullie nu het spannends????? Zou Junior weer gaan lopen?? Kweet het niet hoor.. Als hij wel wat voelt is het natuurlijk gek dat hij een dwarslaesie heeft.