woensdag komt op sbs om half 9 de docu van reinout oerlemans over de octomom (de moeder van die 8ling, die al 6 kinderen had) *beetje balen dat het tegelijk met hells kitchen is*
oh my god !!! ik zag net een voorstukje ! zeker kijken ! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeetje wat een buik zeg , die kon ECHT niet meer lopen ! 14 kinderen ...... ik denk dat je mij naar het gesticht had kunnen sturen whahahahaha
Ik ga ook zeker kijken. Word deze topic nog even netjes geupped woensdag hihi Ging er ook voor zitten toen met Dhr Phil.
Shitzooi ik moet werken...En die rottige SBS heeft niet zoals rtl, dat je het op internet terug kan zien...grrrrrrr:x
dat wil ik ook wel zien hoop dat ik het ook niet vergeet, op sbs6 kun je wel progamma's terug kijken moet je ff naar sbs6.nl gaan
Ik ben ook wel benieuwd en ga het ook proberen te kijken als ik het niet vergeet. Maar hopen dat ze veel hulp aan huis krijg en de kids de nacht doorslapen. Pffff hoe doe je dat? voor 14 kinderen zorgen 24/7 :O
ik ga ook kijken, denk alleen wel dat ik me ga ergeren, las laatst al in de gracia een stuk over haar en dat ze zelf al begon over publiciteit en geld vragen en dat ze op angelina wou lijken... logisch dat de media haar uitmelkt tis ook net een attractie.. maar ik ben wel nieuwsgierig dus ik zit voor de buis dan